Gå til innhold

[Ny tlf] Sony Ericsson, godt mobilkamera, Track-ID-støtte

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg trenger en ny mobil da den jeg har nå har gått en del i bakken og begynner og slite :p

I dag har jeg en SE j20i og er egentlig veldig fornøyd med denne, er veldig glad i taster som jeg kan trykke på i stedet for skjermen.

Men etter som at jeg nå da skal ha ny mobil så tenker jeg da at det kanskje er like greit og gå over til en "smart" mobil med litt flere funksjoner osv..

Har 3 krav :p

• Må være Sony Ericsson
  • Ha et greit mobil kamera
  • Track ID Musikk gjenkjenning

Håper noen kan hjelpe meg her.

Takker for svar.

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, ingen god grunn egentlig! men jeg har alltid hatt SE og er utrolig fornøyd med merket.

Jeg er vel en fan av SE uten noen god grunn :p

Prisklasse har ingenting og si! så lenge jeg slipper å gå med en stor murstein i lommen så har jeg ingen preferanser på størrelse heller..

Lenke til kommentar

Med størrelser som varierer fra rundt 3 tommer til 5,3 tommer er det litt vanskelig å anbefale noen spesielle fordi det er så utrolig mange telefoner som dekker de kravene dine. Det er nok ingen av de som kommer til å føles som noen murstein i lommer fordi dagens smarttelefoner er såpass tynne. Nå har jeg ikke gått rundt med noe større enn 4,3 tommer, men det var i hvert fall ikke noe problem. Det lureste er vel å ta turen innom elkjøp elns og se og holde på forskjellige telefoner der.

Sliter med å anbefale deg en spesifikk telefon, men du kan jo se litt på de som er testet hos amobil: =4544&n=0&s=rating&sd=d"]Link

Endret av Swome
Lenke til kommentar

Arc S er den beste telefonen til SE med android, men det finnes andre androidtelefoner som er bedre. Hvis du vil ha en high-end telefon bør du se på HTC Sensation XE, Motorola Droid Razr og et par fra Samsung som Galaxy S2, Galaxy Nexus og Galaxy Note. Det finnes også rimeligere modeller, men hvis du ikke er så opptatt av pris er dette de beste alternativene med android.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...