South_Bridge Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hei! Jeg har to kilder jeg kjerne vil kunne switche mellom på en bekvemmelig måte. Xboxen, og pcen. Sånn som det er i dag sender jo pcen lyd til ut via lydkortet, og xboxen sender til skjermen via HDMI kabelen. pcen og xboxen er da kobla til dataskjermen altså. Sånn som det er i dag har jeg splitta lyden fra pcen til et koss sb/45 headset og til et logitech 2.1 høytaler sett. Xboxen sender både lyd å bilde til skjermen, så for å hente lyden der bruker jeg et koss porta pro på skjermens 3,5mm utgang. Det hadde da vært ønskelig å anskaffe seg en swtich. Så jeg både kan plugge lyden fra skjermen(fra xboxen altså) og pcen til boksen, og at denne boksen da puffer lyden videre til enten headset eller logitech høytalersettet. Outputbiten er ikke så himmela viktig, da det kan kjøpes en enkel splitter, men jeg trenger da en boks som tar inn 2x 3,5mm lydkilder. clasern har 32-5488, men dette er rca, og kan kjøpe adaptere med det beste er jo om å få en boks som var basert på 3,5mm. Noen som har en ide? produkttips? Evt hva som må kjøpes for å fikse dette selv, kan lodde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå