Børre Eirik Helgerud Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Nytt bilde av Fossekallen! Bildet er fjernet. Beskrivelse: Utfordrende lys med mye tåke,men det ble noen bilder idag! Flere kan dere se på min blogg: http://boeeirhe.blogspot.com Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Det ble jo blast, men en runde i curves i PS vil jo bedre betraktelig på kontrastene. Ville kutta vekk mesteparten av det uskarpe vannet under og en del på venstre side. Lenke til kommentar
Børre Eirik Helgerud Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Takk skal du ha! Jeg oppfatter ikke bildet blast på min Mac. Må være forsiktig med kontrasten ,det bringer frem mer støy og lyset var jo ikke kontrastfyllt heller,mye tåke idag. Men skal teste ut forslaget ditt! Lenke til kommentar
Børre Eirik Helgerud Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Har testet det ut og det ble bedre med redigering av de mørke tonene i curves! Takk skal du ha! Lenke til kommentar
se# Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Enig med Thore Raaen, bildet virker veldig blast. Curves eller levels hjelper. Ville også kuttet i det uskarpe vannet i forgrunnen. Ellers er det jo bra tegning i fjærdrakten til å være så få piklser. Edit: Litt for treg der ja... Endret 14. november 2011 av se# Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Ja dette ble nok litt blast ja, men fin possisjon . Været og lyset var vel ikke optimalt denne dagen nei.. Enig med Thore om litt klipping her. Lenke til kommentar
Børre Eirik Helgerud Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Jeg har lagt inn ny versjon på bloggen min!!!! Gå inn å se der Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Litt blast men flott. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Har du vært i Vikersund i dag også? Kikket på justeringene du har gjort i bloggbilde og det ble en helt annen opplevelse. Du kan jo legge ut en versjon til vet du Børre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg