Pernambucano Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hei, godtfolk. Da jeg i mars kjøpte min MacBook Pro, og plugget inn min eksterne harddisk (som jeg brukte på min gamle Windows-PC), fikk jeg beskjed om at jeg måtte formatere harddisken til (siterer hva "Info"-dialogen sier om harddisken:) Mac OS Extended-format for at jeg skulle kunne utnytte denne til det fulle på Mac, blant annet ved bruk av Time Machine som jeg synes er en glimrende funksjon. Minuset ved at jeg gjorde dette, da jeg har alle filmer og serier lagret på samme harddisk, var at min Media Spiller fra LG ikke lenger kunne lese formatet. Velvel tenkte jeg, jeg får klare meg ved å overføre filmene mine til minnepenn først, og slik har nu dagan gått. Likevel vet jeg at man kan lage forskjellige partisjoner på en harddisk, og i mitt hode ser jeg for meg at jeg kan sette av en partisjon, la oss si 200 gb, til Time Machine, med formatet Mac trenger, mens resterende 800 gb har formatet Media Spilleren min trenger (NTFS eller FAT). Er dette mulig? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 NFS(Network File System) Støttes av alle plattformer jeg kommer på i farten og er brukt i de fleste nas løsninger og annet som skal være tilgjengelige for de mest populære plattformer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå