Gå til innhold

Kiwigarantien

Ivana

Anbefalte innlegg

Her om dagen gikk jeg og handlet på en Kiwibutikk, og fant noe mat som gikk ut dagen etterpå, og siden de har en slik datogaranti, fikk jeg varene gratis. Som en "fattig" student tenkter jeg at jeg kan gå innom flere ganger å se om det er noe som har/snart vil, gå ut på dato,(nei, mener ikke at jeg skal bruke en halvtime på å lete/notere ned osv).Noen andre som benytter seg av denne garantien? blir det dumt å gjøre det? Noen som vet hva de kiwiansatte egentlig synes om dette?:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De fleste som gjør dette tar nok ikke den de handler i, men tar butikker lenger unna uten å handle. De har også systemer der de noterer hvilke matvarer som er tett ved utløp og kommer tilbake igjen senere. Jeg tror mange kommer til å bli lei av butikker som ikke har egenproduserte bakevarer, ferskvaredisk og lignende og heller vil betale litt ekstra.

Endret av festen
Lenke til kommentar

Jeg tror mange kommer til å bli lei av butikker som ikke har egenproduserte bakevarer, ferskvaredisk og lignende og heller vil betale litt ekstra.

Hva i all verden har det med saken å gjøre?

Det er det uansett også mange som gjør pr dags dato.

Endret av trollhatt
Lenke til kommentar

Jeg tror mange kommer til å bli lei av butikker som ikke har egenproduserte bakevarer, ferskvaredisk og lignende og heller vil betale litt ekstra.

Hva i all verden har det med saken å gjøre?

Det er det uansett også mange som gjør pr dags dato.

Det er litt sånn at bensinstasjoner ikke kan bil lenger og at matvarebutikker ikke lenger har mat som ikke er lagd på fabrikk. Jeg syns det er litt trist med det ensidige fokuset på pris.

Lenke til kommentar

Har betalt 0 kr i mat det siste året. Krever ikke mye innsats heller. Letteste er å komme 1-2 dager kl. 7 om morgenen. Da er det som regel mye å hente, og nok til å holde deg i live resten av uka. Har da andre ting jeg heller vil bruke penger på enn mat. Har spart ca. 18 000 kroner.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kjenner ei ifra tidligere familieforhold, som er helt idiot på dette kiwi systemet, hun driver tilogmed å gjemmer vekk varer i butikker som nærmer seg utløpsdato for å hente det frem igjen senere (setter det bak andre varer).

Ville aldri brukt dette selv, hadde jeg funnet en slik vare, hadde jeg bare tatt en annen!

Lenke til kommentar

Hva vil du heller bruke disse pengene på? Diabetesmedisiner etter at sykdommen kommer som følge av feil næring over lang tid?

hvordan vet du at jeg har feil næring? Jeg finner og spiser spiser fisk, kjøtt, fugl, melk, yogurt, egg, salat, fjordlandprodukter, grøt osv osv. Så har jeg en sekk med ris og havregryn.

Jeg vil si at jeg spiser mer variert enn før jeg slang meg på kiwibølgen. Når man spiser kiwimat, må man spise det man finner. Da blir det mye forskjellig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...