fjarle Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Se de lekkede skjermskuddene av Googles nye tjeneste. Nå kommer musikk til Android Market Lenke til kommentar
greenman Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hadde vært kult om dette kom til Norge ja. Men om det utkonkurrerer spotify tviler jeg på. 1 Lenke til kommentar
TomTom01 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Sliter litt med å se poenger når jeg har spotify premium.... Lenke til kommentar
Merkepenn Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Skjermskudd? seriously? 2 Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Skjermskudd? seriously? Bedre med skjermdump? Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 "screenshot" =/= "skjermskudd" Hehe, den må jeg huske som en google translate fail! XD Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Er ikke skjermbilde et utbredt begrep? Uansett, om pris og lydkvalitet tilsvarer Amazon så tror jeg jeg kommer til å teste dette selv. Om nedlastingen fungerer som annet innhold på Market bør det være enklere å bruke en Amazon. Lenke til kommentar
passdeg Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Litt off topic, men er det noen som aner om/når Nexus S får den siste android versonen? trodde nexus mobilene skulle være først ute på dette området? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Litt off topic, men er det noen som aner om/når Nexus S får den siste android versonen? trodde nexus mobilene skulle være først ute på dette området? Du må i hvert fall vente til Galaxy Nexus er tilgjengelig. Kommer sikkert noen dager/uker etter release. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Ser bare ufattelig rotete ut, litt som det meste Google lager egentlig. Se på Market, makan til lite smart laget skal man lete lenge etter. Microsoft er milevis foran på brukervennligheten her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Ser bare ufattelig rotete ut, litt som det meste Google lager egentlig. Se på Market, makan til lite smart laget skal man lete lenge etter. Microsoft er milevis foran på brukervennligheten her. Siste Market versjon er ikke så ille, selv om jeg foretrekker App Store forsatt. Musikk på Market er vel å greit det, tror ikke det finnes et marked for det her i Skandinavia iallefall. Endret 15. november 2011 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg syns bare det er synd at vi får en så amputert versjon av Market i Norge og i mange steder av verden. Hvorfor får vi ikke Books og Movies? Det samme regner jeg med kommer til å skje med Music, "United States only, in the beginning". Muligheten til å ha det samlet hadde vært genialt, nå blir det bøker hos Amazon, apps på Market, filmer i butikken og musikk litt rundt om kring. Ikke veldig ideelt. 1 Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Meget sannsynlig at det blir US only i begynnelsen ja, akkurat som med movies :/ Det er jo de som styrer rettigheter for musikk og spesielt film i de forskjellige europeiske landene som gjør det vanskelig, jeg er sikker på google egentlig vil tilby alle... Jeg har forresten music beta, uten noen mulighet for å kjøpe musikk, bare for å bruke min egen musikk som lastes opp til googles servere. Kan så avspilles fra telefon, eller hvilken som helst browser Plass til 20 000 sanger hvis jeg husker riktig. Hvis noen vil ha en invitasjon, spør pent. Det forutsetter at du kan opprette brukeren din med amerikansk ip-adresse. Hvis du ikke vet hvordan, ikke spør. Fem invites, first served. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Ja, har Google Music selv, og det er jo en genial tjeneste. Savner bare å kunne kjøpe musikk, men kan jo hende det blir lansert med dette. Sliter bare med at det er en kjempejobb å rippe alle CDene på en skikkelig måte :/ Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Da blir det bare til statene i første omgang, ingen overraskelse der altså. Spent på å se hva de har gjort av endringer i selve appen Håper de har fikset noen bugs, og fir oss mulighet til å velge hvor vi skal lagre msuikken. Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) 320kbs quality og! iTunes har nettopp oppgradert til 256. Kom forresten over denne filmen. Verdens beste arbeidsplass?=) http://www.youtube.com/watch?v=rWlHtvZHbZ8 Jobber du hos apple, må du betale for brus og mat selv. Endret 17. november 2011 av Open-Source Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Har hatt Google Music på Android'en i et par måneder. Ser nå ut til at de har fjernet muligheten for invite nye brukere, samt har det kommet en ny(?) meny kalt "Free and purchased". Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Det er ikke lenger nødvendig med invites, det er åpent for registrering med amerikansk IP. Oppdatering til appen er også tilgjengelig, last ned her. Passer med Googles nye "design" for ICS etc, ser bedre ut. Fortsatt ikke mulighet til å lagre på eksternt SD for oss med Galaxy S telefoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg