Gå til innhold

Anmeldelse: Assassin's Creed: Revelations (PS3, X360)

Anbefalte innlegg

Får litt samlebåndsfølelse og kvantitet foran kvalitet når man allerede snakker om neste spillet i serien, ute neste år.

Fort gjort å bli for grådig og pushe ut for mange spill på kort tid. Det kan straffe seg. Tenk på Eidos med Tomb Raider på 90-tallet, Activision med Guitar Hero og Tony Hawk. For serien på lang sikt gjør man sikkert lurt i å hoppe over et år og få tid til å lage et mer finpusset spill preget av nye idéer og sjel, ikke hastverksarbeid.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var ikke noe Konstantinopel på 1500 og 1600 tallet da...

Uansett, har ikke fått tid til å teste ut brotherhood ennå, men elsket eneren og toeren, for tross til at de ble litt ensidig etterhvert (Jakten på fjær/flag gjorde ikke opplevelsen verre, var gøy for meg).

Edit:

Dumme historie boken min, må ta en liten prat med foreleser om kvaliteten til denne boka.

Forfatteren sier de omdøpte det til Istanbul, men det var ikke offisielt før etter det osmanske rikets fall.

Snakk om å bli forvirret, boken gir faktisk inntrykket at alle kalte det Istanbul etter 1453.

Endret av amir90 waits for alice
Lenke til kommentar

Spille omtaler med personelige synspunkter om et spill er 0 verdt :ph34r: spille omtalker skal være nøytrale og sammenligne med spill i samme serien eller sjangeren!! sjerpings gamer.no

Bortsett fra et slik anmeldelse, blir ikke en anmeldelse.

Det blir som å lese fra wikipedia.

Revelations er det fjerde spillet, du gjør ditt og datt.

Noen kan syns X er gøy, mens andre ikke, kos dere.

Score: Revelations er et spill

Skjønner du det eller, eller skal du forsette å trolle rundt i ny og ne?

Lenke til kommentar

Så når en spille omtaler ikke liker en serie ,å setter ned foten på div punkter så er det helt greit? :!: nei takk leser heller omtaler som er nøytrale enn en fyrs personelige synpunkter :thumbup: Har aldri tatt gamer.no omtaler seriøst etter at nordlendigen dissa kinect for at han ikke hadde plass i leiligheten sin :!: so what vi bor ikke dær ... da blir det amatør messig

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981q734

Må si meg VELDIG uenig der... Har spillet selv og jeg syns det er verdig oppfølger til ACB, men dog ikke LIKE bra. Har hatt mange gøye timer på dette spillet, og begynte historien på nytt for andre gang :)

Lenke til kommentar

Veldig bra anmeldelse. Jeg hadde en mistanke om at serien kom til å nå dette punktet nå. Var veldig entusiastisk da jeg spilte gjennom nummer to, men mistet entusiasmen mot slutten av det forrige. Det var de "usynlige" gåtene man fant på veggene som var artigst med det spillet.

Enig i at mer av det samme bare blir halvparten så bra. Man burde kunne forvente at de blåser nytt liv i gameplayet, spesielt når utgivelsene kommer så tett på hverandre. Penger spart.

Lenke til kommentar

Etter å lest hele anmeldelsen og les igjennom alle kommentarene sitter med en litt rar følelse. først å fremst i form av at folk sier han dommer seg ut, han gjør tvertimot noe som jeg kan støte. i motsetning av det andre anmeldere har sakt. dette fortjener ikke mere enn 4-6/10 (i forhold til alle anmeldelsene jeg har lest) så tusen takk for at noen tørr å si at faktisk dette bare et middelmådig spill. Ubisoft har ikke greid å lage noen bra spill denne gangen! og bare for at de vanligvis gir ut gode spill, så var denne en bomber.

Lenke til kommentar

Alle meninger er gode meninger eller no slikt :hmm: ingen spille omtaler, men objektiv fakta er ikke dumt , litt dumt vis jeg skulle skrive en omtale om exs fifa 12 en spille serie jeg ikke kan fordra og dratt ned spillet fordi jeg ikke liker serien siden megadrive tiden? Fakta slår fiksjon? :yes:

Lenke til kommentar

Bra anmeldelse. Kanskje vært en ide å være enda tydeligere på hva som skiller dette og det forrige spillet, som fikk en 9er. Sånn som jeg leser det, så er det samme greiene om igjen, men det har tydeligvis mista 4 poeng på veien. (4 som det aldri burde hatt tipper jeg, da. :p )

Med at spillene er så like så mener jeg presentasjonen. Spillet ser likt ut, klatringen er den samme, kampene er identiske. Oppdragene er overfladiske eskorteoppdrag, minispillene er irriterende og om du prøver å ta deg et avbrekk fra hovedhistorien med andre matnyttige, artige ting (oppgradere byen) så straffes du med at tårnene dine angripes.

Alle meninger er gode meninger eller no slikt :hmm: ingen spille omtaler, men objektiv fakta er ikke dumt , litt dumt vis jeg skulle skrive en omtale om exs fifa 12 en spille serie jeg ikke kan fordra og dratt ned spillet fordi jeg ikke liker serien siden megadrive tiden? Fakta slår fiksjon? :yes:

Jeg gjorde det enkelt for deg å forstå hva anmelder skrev. Kanskje du skjønner hvorfor et spill med samme gamle oppskrift ikke får høyere karakter når det er nummer to eller tre i serien, der alt utenom historien og settingen (byen) er likt? AC:R er ikke nyskapende, det er ikke revolusjonerende, ergo det fortjener nødvendigvis ikke en toppkarakter. Noen spill klarer å videreføre en historie med måte, men tydeligvis ikke AC:R. Betyr det at spillet nødvendigvis er elendig? Nei, ikke nødvendigvis. Er Gamer.no useriøse fordi de stiller visse kvalitetskrav til spill? Neppe. Med så mye klaging som kommer fra deg kan du med fordel slutte å forsøple forumet her.

spille omtalker skal være nøytrale og sammenligne med spill i samme serien eller sjangeren!!

Går utifra at anmelder har sammenlignet dette med forgjengerne og kommet fram til at dette har han gjort før. Så da er dere jo enige, per dine egne ord. Jeg liker AC serien, men det blir ikke kjøp for min del før det koster 99,- (takk for penger spart, Gamer.no)

PS, så lenge du ikke har prøvd spillet har du vel egentlig ingenting du skulle argumentert for. Hva de "store" sidene sier betyr piss i havet når du ikke vet hva du snakker om.

Endret av different
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så når en spille omtaler ikke liker en serie ,å setter ned foten på div punkter så er det helt greit? :!: nei takk leser heller omtaler som er nøytrale enn en fyrs personelige synpunkter :thumbup: Har aldri tatt gamer.no omtaler seriøst etter at nordlendigen dissa kinect for at han ikke hadde plass i leiligheten sin :!: so what vi bor ikke dær ... da blir det amatør messig

Nøytral som i en som har aldri spilt AC spillene?

En som elsket AC serien?

En som liksom likte det?

For et dritt system.

Eneste kravet jeg ville ha stilt at person liker adventure/action spill.

• Liker 1
Lenke til kommentar

:cool: En som har spilt serien og vurerer det opp i mot de andre i serien objektivt, som exs itavisen.no som virkelig gjennomførte en bra nøytral omtale.. :love:

Merkelig at jeg leser "...irriterende, for mye, unødvendig" og konklusjon: "...men det er et bra spill". Det blir litt som å si at julebrusen smaker varm kaffe, men den er god likevel. :roll:

Endret av different
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...