BuffyAnneSummers Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Det er mange jenter som svarer nei her, men i kampens hete kan det hende dere ikke er like kritiske Tvilsomt. Det kalles stålvilje. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Det er ikke alltid tvilsom når den emosjonelle hjernedelen overstyrer en rasjonelle delen Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Det er ikke alltid tvilsom når den emosjonelle hjernedelen overstyrer en rasjonelle delen Kanskje det gjør det for deg, mens andre, som f.eks meg, har kontroll nok til å faktisk ikke gjøre det. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Kontroll og kontroll fru blom - dreier seg ikke om det. De færreste har f.eks gjort samme i Oslos travleste gate fullt synlig. Det er enkelt og greit et valg man gjør utifra lyst, begrensninger, grenser osv .... F.eks for noen er et do et hvilket som helst rom, men noen syns det er 'ekkelt' og vil ikke gjøre annet enn nødvendige ærend der. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Det er ikke alltid tvilsom når den emosjonelle hjernedelen overstyrer en rasjonelle delen Kanskje det gjør det for deg, mens andre, som f.eks meg, har kontroll nok til å faktisk ikke gjøre det. Bevis det, meg og deg på en dass nakne så ser vi om du holder så lenge! (Joke) Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (Joke) Mangla en 'k' der 3 Lenke til kommentar
Girly Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Det er mange jenter som svarer nei her, men i kampens hete kan det hende dere ikke er like kritiske Sånn er det alltid. Man sier èn ting når man kan tenke rasjonelt på hva man ville gjort i den situasjonen, men når man havner i situasjonen selv har man ikke tid eller tålmodighet til å tenke så mye Endret 30. november 2011 av Girly Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg har vært i en lignende situasjon, og nei, det ble ikke noe på hverken han eller meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg