kotox Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hei! Sliter med at spill hakker. Både lyd og bilde... Tidligere brukte jeg rivatuner til å stille cpu vifte, men får ikke den menyen frem nå på rivatuner! (Hmmm) Uansett-. Har nytt skjermkort og. Geforece GT 520, ikke det råeste, nei, men skulle ta det meste av spill...HVERTFALL eldre spill!" Men, alt hakker... Har nå kun 2gb ram, kan dette være greia? Noen råd? Takk! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Kan du liste mer av hardwaren din er du snill? Cpu blant annet. Lenke til kommentar
kotox Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Prosessor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 6000+ 3.00Ghz RAM: 2,0 GB Hva mer? hehe Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Er ikke 520 et low-end-kort som knapt er nok til eldre spill? Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 GT520 ser ut som et ganske så low-end kort jo. Hvis jeg skulle tippe, ville jeg sagt at skjermkortet er problemet. Skal en del til for at en GPU til 400 drar nyere spill. Det burde fint klare eldre spill, men igjen kommer det ann på hva du ser på som eldre. For mine del er det spill fra før 2005 (give or take). Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Er ikke 520 et low-end-kort som knapt er nok til eldre spill? Er vel ikke high-end, men ble sluppet i år, så burde holde til de fleste eldre spill. Spørs jo helt hva slags spill han har prøvd da. Kan du fylle oss inn på det, trådstarter? Kilde:http://www.techpowerup.com/reviews/Zotac/GeForce_GT_520/ Lenke til kommentar
kotox Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Regnet med det...Slet med pcen og fikk beskjed skjermkort mest sannsynlig hadde gått, men fant ut etter jheg kjøpte dette at det var RAM.... Har det gamle fortsatt: XFX GeForce 8800GTS 500M 640MB GDDR3, Dette er kanskje bedre isåfall? Men vært hakking der og.. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Må nesten vite hva slags spill han sikter til ja. Crysis er jo forsåvidt et gammelt spill men det ser ut til at du kan glemme det på 520'n. Og det er også en del som tror at f.eks. 520 vil være raskere enn 480 siden 520 er et høyere tall. Lenke til kommentar
kotox Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Hva "Billig" kort må jeg ha da for å klare dagens... Uaktuelt med ekstremt dyrt, men hva er grensen? Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hva er det du ønsker å spille? Hvilken oppløsning ønsker du å spille på? (Hvilken oppløsninge er det på skjermen din?) Hvilke forventninger har du med tanke på grafikk? Medium? Høy? Ultra? Svar oss på disse spørsmålene så blir det lettere for oss å hjelpe deg. -Deluze Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Tror ikke jeg ville gått under GTX560. Koster rundt 1500,-. På AMD-siden aner jeg desverre ikke. Mulig de har noe mer mer bang/buck. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Han må ta med i beregningen at han ikke kan kjøpe for godt skjermkort for da vil ikke cpuen hans henge med og føre til lagg. GTX560 burde vel fungere men jeg kan ikke gå 100% god for det. Lenke til kommentar
kotox Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Hva er det du ønsker å spille? Hvilken oppløsning ønsker du å spille på? (Hvilken oppløsninge er det på skjermen din?) Hvilke forventninger har du med tanke på grafikk? Medium? Høy? Ultra? Svar oss på disse spørsmålene så blir det lettere for oss å hjelpe deg. -Deluze F.eks Battlefield 3 og den slags.... Spiller ikke MYE, men innimellom. Vil bare kunne spille utewn hakking... Trenger absolutt ikke HØY oppløsning, men helt middels... Ang oppløsning er jeg mer usikker... Vil dette duge bedre? http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=647762#extra Endret 14. november 2011 av kotox Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 F.eks Battlefield 3 og den slags.... Spiller ikke MYE, men innimellom. Vil bare kunne spille utewn hakking... Trenger absolutt ikke HØY oppløsning, men helt middels... Ang oppløsning er jeg mer usikker... Vil dette duge bedre? http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=647762#extra GTX 560 skal klare BF3 bra. Forutsatt at du har god nok CPU, osv. Kilde: http://www.geforce.com/Active/en_US/shared/images/guides/battlefield-3-beta/bf3-performance-chart-small.png Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hva er det du ønsker å spille? Hvilken oppløsning ønsker du å spille på? (Hvilken oppløsninge er det på skjermen din?) Hvilke forventninger har du med tanke på grafikk? Medium? Høy? Ultra? Svar oss på disse spørsmålene så blir det lettere for oss å hjelpe deg. -Deluze F.eks Battlefield 3 og den slags.... Spiller ikke MYE, men innimellom. Vil bare kunne spille utewn hakking... Trenger absolutt ikke HØY oppløsning, men helt middels... Ang oppløsning er jeg mer usikker... Vil dette duge bedre? http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=647762#extra Hehe, du sikter høyt nå..:)Er nok stooor fare for at du må bytte mer enn GPU om du ønsker og spille BF3 på medium. Lenke til kommentar
kotox Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Så du mener at for å få spilt det må jeg kjøpe et kort til flere tusen?... Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Nei, aJens1 sikter nok heller til at det er mer enn kun skjermkort som må byttes for å dra BF3 godt. Prosessoren din er ikke all verden, og et skjermkort til mange tusen vil bare bli begrenset av den prosessoren du har i dag. Kanskje kan en av de allerede engasjerte i denne tråden fortelle deg hvor kraftig skjermkort du kan ha før prosessoren blir en virkelig flaskehals. -Deluze Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg har informert om dette ihvertfall 2 ganger allerede. Teskje anyone?? Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hehe, ja det blir fort nødvendig med teskje-modus her i hjelp til kjøp & salg trådene. Når så mange poster forskjellig er det kanskje lett å se seg blind på ting. -Deluze Lenke til kommentar
kotox Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 Akkurat det som er, folk kommer med forskjellige meninger og npen mener en ting funker, mens en annen mener det ikke funker, da blir det ikke lett for en som meg som ikke er sååå hardcore inn i det hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå