Gå til innhold

ixus 117 eller ps a3200is til min mor til jul?

Julegave til mor  

1. 1. hva skal jeg velge som en julegave til min mor?

• Canon Digital Powershot A3200IS
      0
    • Canon Digital Ixus 117
      0

Anbefalte innlegg

Canon Digital Ixus 117 eller Canon Digital Powershot A3200IS ?

Dette er en julegave til min mor, hun har et mye eldre ixus kamera fra før. Finner ingen reviews av ixus 117 så det er litt vanskelig å vurdere for meg, noen som har noen erfaringer eller noen tips til hvilket kamera jeg skal velge til henne?

Takker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å være ærlig så har vel mesteparten av brukerne her gitt opp og følge med på kompaktkameramarkedet grunnet enormt omfang og rask utskifting.

Men anbefaler og holde deg til Canon siden menyer og programvaren er relativ lik hele veien, bare husk og oppgrader softvare og driver så dere får nyeste utgave.

Har ikke tid til å lete på nett nå etter de to modellene du nevner så kan ikke anbefale noe tilnærmelsesvis like kompaktkameraer nå, får se senere i kveld om jeg har tid, hadde du lagt med linker så hadde det vært enklere.

Lenke til kommentar

Så det vil si at 117 bare var en spesial utgivelse som expert-kjeden har fått tilgang på, som både er dyrere og som har et høyere modell nummer?

Så ingen har noen formeninger om hvem av disse er bedre enn det andre...

Det er vel med dette som det er med en del hvitevarer. For å lure oss forbrukere og unngå prissammenligninger operere kjedene med ulike modellbetegnelser på samme utstyr.Det er ikke mulig å finne ixus 117 på Canon sine sider. Jeg mener dette best beskrives som forsøk på bedrageri.

Dette alene er grunn god nok til å vurdere alt de store kjedene gjør nøye, og tenke deg godt om før du handler der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...