Gå til innhold

Ny Pc til THE SIMS!


Anbefalte innlegg

Ok, jeg har en 2000 Ghz pc, samt 512 MB RAM, og et GeForce 4 Ti 4200 Skjermkort.

 

Jeg har The Sims og alle utvidelsene, men ikke ROCK STAR!!! ! Og jeg vil ha det, men må jeg oppgradere tror dere? Jeg liker å ha spill konstant i 100 FPS!!! !! !! og 8 X A-A og A-F. Tror dere jeg må ha ny PC, også med tanke på THE SIMS 2!!!! !! Kan jo ikke spille uten 100 FPS og beste grafikk!!! !!

 

Sims 4 life...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du trenger ikke 100 fps, ettersom øyet kun oppdateres ca 20-30 ganger i sekundet, og skjermen din ganske sikkert ikke kjører på 200hz altså det som trenges for å vise 100 bilder (frames) per sekkund.

the sims 2 har ikke hørt noe om maskin kravene, men når det kommer, går du i en komplett butikk, og ber de om å lage den råeste pcen ever, så får du nok en pc som takler det ;) løkke tel med sims da

Lenke til kommentar

Jeg har The Sims og alle utvidelsene, men ikke ROCK STAR!!! ! Og jeg vil ha det, men må jeg oppgradere tror dere? Jeg liker å ha spill konstant i 100 FPS!!! !! !! og 8 X A-A og A-F. Tror dere jeg må ha ny PC, også med tanke på THE SIMS 2!!!! !! Kan jo ikke spille uten 100 FPS og beste grafikk!!! !!

 

 

Tror nok dette har noen små elementer av parodi i seg :)

Lenke til kommentar

Jeg har The Sims og alle utvidelsene, men ikke ROCK STAR!!! ! Og jeg vil ha det, men må jeg oppgradere tror dere? Jeg liker å ha spill konstant i 100 FPS!!! !! !! og 8 X A-A og A-F. Tror dere jeg må ha ny PC, også med tanke på THE SIMS 2!!!! !! Kan jo ikke spille uten 100 FPS og beste grafikk!!! !!

 

 

Tror nok dette har noen små elementer av parodi i seg :)

:woot: KONGE-PAROdI :woot:

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært faren til en unge som spilte The Sims hadde jeg skammet meg. The Sims er ekstremt dårlig. Første spillet var kanskje greit en stund til gameplayet ble tømt.. Men de nye sims oppfølgerne er jo helt tåpelige! Spiller på samme konseptet om og om igjen! :lol:

Lenke til kommentar
Latterlig da.. hvilken idiot er det som lagde det brukernavnet der og ikke turte å poste med sitt virkelige nick?

 

Dette var bare en liten parodi på han som ville ha monster pc til å spille det latterlig lite krevende Counter-Strike. Jeg hadde faktisk ikke bruker fra før, så jeg gjemmer meg ikke bak 'Søten' brukernavnet. Hadde jeg hatt bruker fra før, hadde jeg brukt den....Hvorfor ikke`?

 

Flott at NOEN få skjønte morroen :)

 

 

-Øystein is my loverboi-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...