rasputin_g Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 enda bra at harakiri har gått av moten. Lenke til kommentar
Halfman Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Sikkert noen som "rm -rf * /" ... den kommandoen kan jeg skriveunder på er forlett og skrive inn. særlig hvis man skal slette alt innhold i en mappe, og glemmer punktumet.. "sudo rm -rf ./*" surt. xD Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Etter min mening bør man hvertfall ha 3 backups totalt når man driver med noe sånn som spill utvikling. 2 backups in-house og den tredje off-site, enten på en server, på en harddisk i en bank boks eller noe sånt. Ja fatter det ikke, ikke kildekode på server den kan bli hacket. Regelmessig backup av base da den også kan bli hacket eller bli korupt. I tilleg har du en test server for å teste nye patcher osv. her kan du ha kildekode om den er intern ikke om den er ekstern som wow public test server. virker ikke som vi snakker om en liten intranett løsning heller her. Lenke til kommentar
real name = SoapMacTavish Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Tabbe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Sikkert dette som skjedde Tiberium spilllet. Det spillet ble på veldig mystisk vis kansellert da det var omtrnet ferdiglaget. Kvalitets kontroll var liksom grunnen til kanselleringen. Men det lukter surt. Endret 14. november 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 enda bra at harakiri har gått av moten. Japan er enda et av landene i verden med høyest selvmords statistikk Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 enda bra at harakiri har gått av moten. Japan er enda et av landene i verden med høyest selvmords statistikk Prosent eller antall? norge hadde sikkert hatt like høy statistikk om vi hadde vært like stort som Japan? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 enda bra at harakiri har gått av moten. Japan er enda et av landene i verden med høyest selvmords statistikk Prosent eller antall? norge hadde sikkert hatt like høy statistikk om vi hadde vært like stort som Japan? Selvmords statistikken har som regel blitt utarbeidet med antall selvmord pr 100000 innbyggere... Lenke til kommentar
libbern Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Dette her må være det absolutt aller verste jeg noensinne har hørt! For en fantastisk historie! Nja, krig og sult osv. er hakket verre :/ Men han som slettet det vil kanskje ha problemer med å tro det akkurat nå... Lenke til kommentar
Avariz Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Er ikke det samme folka som lager Tera? Blir skremt når jeg leser hvor profesjonelle de er... Ganske sikker på at Hangame er sør-koreanske. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg tror ikke på det rett og slett. Uten at jeg kjenner til selskapet/spillet overhodet: Tipper de gjorde dette fordi de ønsket spillet offline. De kan være mange grunner til det, og mange grunner til at de ikke kan gjøre det på tradisjonelt vis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå