Joachim_F Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Det japanske MMO-spillet M2 er offline for alltid. Les hele saken Lenke til kommentar
Chiramii Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Bahaha! Herre min hatt... Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Dette her må være det absolutt aller verste jeg noensinne har hørt! For en fantastisk historie! Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Sikkert er morsom samtale med sjefen etterpå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Ha ha, stakkars folk. Må være litt ekstra spesielt for de som faktisk fikk spilt spillet da Lenke til kommentar
Rediver Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Haha, hadde måtte si meg trist om dette hadde skjedd med World of Warcraft Men siden dette er et spill som jeg aldri har hørt om en gang, må jeg bare le litt inni meg:p Men kondolerer til de påvirkede spillere og firma. Lenke til kommentar
Populært innlegg vesleengen Skrevet 14. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Computing Rule 1: ALWAYS have backup. Yesterday, All those backups seemed a waste of pay. Now my database has gone away. Oh I believe in yesterday.Suddenly, There’s not half the files there used to be, And there’s a milestone hanging over me The system crashed so suddenly.I pushed something wrong What it was I could not say.Now all my data’s gone and I long for yesterday-ay-ay-ay.Yesterday,The need for back-ups seemed so far away.I knew my data was all here to stay,Now I believe in yesterday. Endret 14. november 2011 av vesleengen 14 Lenke til kommentar
norgi Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Ganske dumt gjort, noe slik burde det jo finnes flere sikkerhetskopier av ! 1 Lenke til kommentar
myndighetene Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Endret 6. mai 2018 av Hansemannan Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Vis litt respekt da, folkens. Respekt for hva? Talentløs oppførsel? AtW Lenke til kommentar
amund_l Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Her går det vel an å skrive "EPIC FAIL" med caps lock? Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Las et annet sted at de hadde backup, men de klarte ikke å få den opp igjen. Plutselig var det ikke så moro likevel. Likte bedre historien med at absolutt alt lå på en server! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Sikkert noen som "rm -rf /*" Endret 22. november 2011 av MindTooth 1 Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Etter min mening bør man hvertfall ha 3 backups totalt når man driver med noe sånn som spill utvikling. 2 backups in-house og den tredje off-site, enten på en server, på en harddisk i en bank boks eller noe sånt. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Da jeg så at selveste Picard facepalma denne, måtte jeg ta en titt. Stakkars folk. Been there, done that egentlig, bare at det var viktige dokumenter. Husk backup! Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 NOEN må vel ha en versjon av koden til spillet lokalt på sin maskin, og kan kompilere det på nytt? Alt av brukerprofiler og slikt blir jo selvsagt borte, men spillet vil jo i det minste kunne kjøre igjen. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 ahehaewhaehaeheh skulle så jævlig likt å sett det asiatiske fjeset på den som faktisk trykka på formatér. Lenke til kommentar
Epile Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 hvor mange spillere spilte spille sånn ca.? Lenke til kommentar
Are fra Moss Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg er også nysgjerrig på hvor mange spillere spillet hadde, både hvor mange på det meste, og hvor mange totalt. Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Vel, shit happens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå