StorPeder Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Isåfall må du heller sammenligne med Metallica, U2, The Beatles, Kiss. En gang stort og revolusjonerende, satte standarden. Så gikk det til helsike derfra. Men stadig mer populært. Hater du at hatere hater? Haters gona hate. Nei. jeg er bare lei. Jeg orker ikke hate. Det tar for mye tid og energi Lenke til kommentar
bas Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Hva som er galt? 1. Spillet er alt for connection basert, noe som gjør det forferdelig uforutsigbart. Hvordan skal man forholde seg til et våpen som noen ganger dreper på 2-3 skudd, mens andre ganger krever det nesten et helt magasin? Eller i verste fall rekker man ikke engang å få avgårde skudd. 2. Kartene er fylt med alt for mye skrot. Man får følelsen av utviklerne har stått med ei stor kasse med utbrente kjøretøy og bare helt de utover kartene. 3. Veit ikke hva grunnen er, kan være spawns eller hvordan kartene er bygd opp, men jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg begynner å skyte på en fiende jeg ser foran meg, mens jeg selv blir skutt av en fiende fra siden eller bak meg. Det er liksom ikke pusterom i det hele tatt og det blir bare kjedelig når man ikke engang har tid til å stoppe opp for å skyte en fiende fordi man selv garantert blir skutt av noen andre. Blir som om man skulle plassert alle spillerne i et tomt firkantet rom, det vil alltid være noen overalt som skyter på deg. COD4 er fortsatt milevis bedre enn alle de andre i COD serien. 2 Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Sniper skudd i foten=kill= FAIL Kun spille mot try hard Nordmenn= SUPER FAIL Og spille mot bare Nordmenn er det kjipeste som har skjedd på noe call of duty spill 1 Lenke til kommentar
pkg_inc Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Min favoritting (å hate) er hvordan IW ser ut til å komplett ignorere folk som hacker/glitcher (begge ødelegger for spillet, hvorvidt begge burde bannes for trenger vi ikke ta her). Er det virkelig så vanskelig å fikse spillet? Spiller på pc. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) På dette forumet og mange andre ser jeg folk klager på Call of Duty, men hva ville du gjort for å forbedre spillet? Pretty much sums it up(ja MW3 er mappack for MW2 som er mappack for CoD4): Isteden for å lage cheap ass console ports kunne de kanskje invistert en liten promille av alt av penger de har melket ut av serien de siste årene på en ny grafikkmotor hvertfall.. Nei vent vi har 6år gammel HW på konsollene som det skal optimaliseres for. Oh well neste år kommer neste gen konsoller så vi får kanskje en liten oppgradering på grafikkfronten. Ikke det at jeg bryr meg om grafikk tho. Når det gjelder features har de allerede ødelagt alt. Kanskje greit MW3 fungerer som barnehage for kidsa. RIP CoD1,2,4. Endret 20. november 2011 av LNF 2 Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Har spelt spillet opptil 50 timer og min erfaring er vel egentlig at dedicated blir for kjedelig, det blir som å spille som om man har hacka seg til 80 og fått alt sammen av unlocks våpen osv... er noe med den følelsen av å "levle" som er nokså interessant men dette får du bare gjort med ranked matchmaking. Synes dette systemet funker greit, sitter på en 50/50 mbs fibernett linje så skjønner ikke hvorfor det er så jævelig mange folk som whiner på lagg, har spilt på flere dedicated servers located i USA ca 200 ish ping og servere helt ned til 5/10 ping. Det er noen få ganger det skjer at jeg kommer i en match som lagger, kanskje 1 av 20. Grafikk er viktig, men mw2/bo/mw3 grafikk er mer enn nok for meg. Er ikke kresen, nå sitter jeg på en gamer-pc til 15-20 ish tusen så kunne godt vært bedre grafikk, hadde ikke gjort meg noen ting. Men er ikke alle som sitter på 5970/6990/5870/6970 i crossfire eller GTX 580/590 sli osv.. så ved å ha nokså lik grafikk eller litt bedre enn mw2 ville man automatisk få alle de samme gamerne til å kunne få spille. Tenk hvor mange som hadde hoppet av lasset om det var crysis grafikk... Når det gjelder maps synes jeg alle er supre jeg, synes ikke de er små på noen som helst måte, finner de nokså lik på størrelse som highrise/scrapyard. Men kunne jo vært enda fler maps, kanskje en ny map hver uke?( kjenner man til Heroes of newearth er det patch/ gjerne ny hero hver fredag, som gjør det interessant) Jeg føler spillet mangler updates og support/m forbedringer. Skulle ønsket at matchmaking hadde faktisk funket med den intensjonen den har. Fordi som kjenner til Wow- arena eller Heroes of newearth matchmaking vet at man signer opp og så får man muligheten til å joine en ny dedikert server for den matchen, noe som burde vært på mw3, man man signer opp burde man alltid kommet inn i en server eid av de som har lagd mw3, en server som er sikker og som tar opp recordings og sanser uvanlig aktiviteter. med mulighet for å rapportere. Slik at om man rapporterer noen vil mw3 ansatte måtte sjekke det ut, akkurat som en GM-ticket i wow angående support. akkurat som man rapporterte Bots osv. er det noe som folk misliker sterkt/ vil endre burde dette også være mulig å få gjort noe med. Tror ganske mange er enige om at automat-akimbo er noe av det værste som fins. Synes det bare kunne vært forbehold vanlige pistoler i sidearm. Hadde bare trengt 1 ansatt fra infinity ward til å sjekke ut leaderboards, ser man noen med 50 i kd/ eller prestige 3 + etter 1 dag burde det være nok fra en infinityward ansatt til å sjekke ut et par av matchene til vedkommne og eventuelt gi ban og fjerne han for godt. Er ikke vanskelig å se uvanlig folk i leaderboards og deretter sjekke last 10 games stats og se om det er cheater score eller ikke. Er man god så er man god, men man får høyst aldri 100-0 i stat... Men slik er det vist ikke mulighet for, og føler at PC er helt glemt bort. Synes det er bare noen små punkter som ødelegger veldig mye her. Må et par endringer kunne spillet vært så jævelig bra. Hva synes dere om noen av mine synspunkter..? Beklager en del små skrivefeils o.lig. Endret 21. november 2011 av devilaxe 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Grafikk er viktig, men mw2/bo/mw3 grafikk er mer enn nok for meg. Er ikke kresen, nå sitter jeg på en gamer-pc til 15-20 ish tusen så kunne godt vært bedre grafikk, hadde ikke gjort meg noen ting. Men er ikke alle som sitter på 5970/6990/5870/6970 i crossfire eller GTX 580/590 sli osv.. så ved å ha nokså lik grafikk eller litt bedre enn mw2 ville man automatisk få alle de samme gamerne til å kunne få spille. Tenk hvor mange som hadde hoppet av lasset om det var crysis grafikk... Svært få hadde hoppet av lasset, ett skjermkort som var middelmådig for ett par år siden kjører crysis helt fint. Man trenger ikek å ha i nærheten av hardwaren du skisserer for å kjøre mye bedre grafikk enn MW3 AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå