atticus Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 YO.. Nå i det siste har jeg opplevd mye at internettet slutter å fungere. Tingen er at jeg får signaler og alt det fra Zyxel routern, mens det virker som det er pc'en som ikke vil mer. Noen forslag på hva jeg kan gjøre ? Vurderer å legge inn Xp på nytt. Forøvrig så har jeg Firstmile ADSL 1024/640 som ligger på "litt"høyere hastighet en hva det egentlig skal være.. Uten at deg røper noe. Har aldri hatt no problemer med det før. EDIT: Tar jeg en restart er alt som før. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Hadde samme problem selv jeg med telenor for en stund tilbake... Har du hjemmenettverk?? I så fall, koble linja rett på datan, så finner du ut om det er linja eller hjemmenettverket som er klikk.. Kan jo seff være datan som er klikk og da, men det virker fortsatt veldig merkelig det også. BTW: Ettersom du har router, er dette enda mer merkelig... Vi hadde ikek router, men skaffa det, og det er himmelvid forskjell Lenke til kommentar
atticus Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Når det er sagt så er det jo ikke router sånt sett.. Bare kaller det for det. Zyxel adsl modemet er kobla rett i pc'en.. Bare tenkte noen hadde no spesielle forslag før jeg formaterte Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Da så.. Tror en del av problemet vårt var at den windows delingen av linja er møkkadårli! Send mail til firstmile og spør om dem har problemer med linja du.. får du ikke svar ganske fort, kan du jo bare formatere, men det er noe slit mener nå jeg... Lenke til kommentar
atticus Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Der sa du noe.. Har faktsik glemt å unable sharinga av linja mot nettverket.. Kan teste det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå