Odesseiron Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Activision topper stort sett sine egne meritter nå. Les hele saken Lenke til kommentar
RoyalGard Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Må takke IW for et herlig spill, da er året + samt neste år reddet 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Vertical^ Skrevet 14. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 14. november 2011 Skjønner det bare ikke.. Skjønner virkelig ikke hvordan og hvorfor 12 Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Dette er morsomt . Skjønner ikke hvorfor folk skal flame CoD med at det ikke er realistisk etc og at CoD er for fjortiser og BF3 for de som har vokst opp og skjønt ting her i livet. Vi spilte da alle Quake? Det er gøy fordi det er fast paced action; dør du så kan du drepe en annen igjen innen 5 sekunder, pluss at du ikke trenger å tenke så all verdens på "realistiske" ting som rekyl etc. Spiller selv BF3, og spilte MW2 i et par år. 4 Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hopper pent over MW3, kamerater som har spilt det er lei allerede pga dårlige baner og selv om de sier singelplayer er mye bedre enn på BF3 (skal ikke mye til...) så er det ikke det jeg er ute etter fra CoD spill av nyere dato. men men, godt å høre at andre koser seg! 6 Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Activision har ett triks og to å lære bort til norske bønder når det gjelder å få gårdsbruket til å tjene penger :-D Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Grusom trend dette her. Glad jeg ikke har kjøpt spillet og ikke har noen planer om å gjøre det heller! Finnes så mange mange bedre spill enn dette her oppgulpet! 6 Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Det hadde jeg faktisk ikke trodd. De fleste av de jeg kjenner (ink meg selv) som ville vært selvsagt til å kjøpe siste COD-tittel. Har glatt droppa MW3 for BF3 og Skyrim. Men det finnes vel fortsatt mye kidz her i verden Endret 14. november 2011 av kule-ku Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Skjønner ikke hvordan de kan selge samme spill om og om igjen og få flere og flere kunder... Til helvette med Bf3 og Mw3 - Skyrim ALL the way! 1 Lenke til kommentar
ATLW Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Er ganske fornøyd med at MW3 GRUSTE BF3 i salg. Hvorfor? Jo, for uttalelsene til DICE hele veien gjennom 2010, 2011. Lenke til kommentar
Rediver Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Det hadde jeg faktisk ikke trodd. De fleste av de jeg kjenner (ink meg selv) som ville vært selvsagt til å kjøpe siste COD-tittel. Har glatt droppa MW3 for BF3 og Skyrim. Men det finnes vel fortsatt mye kidz her i verden Finner det ironisk at en person som fortsatt skriver "kidz" ser på seg selv som voksen når han spiller BF3 Er rart hva ett "mindre" mainstream spill kan gjøre med folk. Er det samme med musikksmak Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Gode salgstall betyr ikke et godt spill. Men siden MW3 er et godt spill så vil jeg heller si at salgsrekord betyr ikke det ultimate spillet. Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hmmm, altså... MW2 med nye maps, en 3er klistret på og ikke mye nytt utenom det setter rekorder? Jaja, dataverdenenes pizza Grandiosa! 6 Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Årets bomkkjøp for min del. Var så naiv at jeg faktisk trodde at de hadde kommet opp med noe nytt denne gangen, bl.a. pga BF3 som en konkurrent. MW3 gjør tingene sine bra. Men for meg føles det som gjenbruk og det samme spillet som de tidligere i serien. For nye og yngre spillere tviler jeg ikke på at det er fantastisk. Personlig er jeg lei. 6 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Glad jeg ikke er en del av statistikken deres i år. Er lei den oppførselen og drittbehandlinga Activision/IW har utsatt spillsamfunnet for. De kan brenne for alt jeg bryr meg. På Steam er antallet Skyrim-spillere nesten tredoblet det for MW3, noe som betyr at PC-folka begynner å skjønne greia. Nå gjenstår det bare at konsoll-spillerne begynner å forstå hva som må til også. Men det skjer jo aldri. 1 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Det er skuffende at ikke det beste spillet skal vinne salgstallene, men utifra det jeg leser mange steder er det temlig likt det jeg leser over her: bomkjøp. 1 Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Ble ikke akkurat overrasket over dette... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Ikke overraskende, men jeg har ett litt ambivalent forhold til det. Det er bra spillbransjen gjør det bra, jeg er ikke så fornøyd med at en litt halvhjertet lansering der man ikke gidder å ivareta kundene godt får så mye salg. AtW Lenke til kommentar
MrL Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Egentlig når jeg tenker meg om, er å høre denne nyheten like overraskende som tittelen "Forskning viser at flertallet av verdens befolkning er dumme". På sett og vis overraskende først, men så slår det meg at det er jævlig logisk. 1 Lenke til kommentar
Vgst Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Enig de ikke Kom med stort nytt denne gangen. og det er ikke noe revolusjonerende med det. men spillet er da ikke dårlig, de fleste som kjøper spillet vet hva spillet dreier seg om, altså fast phased skyting. og det er noe Folket liker. man kan slappe av og løpe rundt å skyte folk, akkuratt som CS . selv om BF3 er ett bedre spill, så er det kanskje ikke like brukervennlig og ett spill for alle som CoD er? Forøvrig har jeg kjøpt BF3 CoD:WW3 og Skyrim. alle er bra spill! men blitt helt hekta på Skyrim. tar og spiller CoD når jeg trenger pause fra skyrim. en annen ting jeg tenker er at skyrim er ett spill du blir hekta på når du først spiller det, så "runder" du spillet og da blir det ikke noe mer spilling av det på 1 år eller 2. mens CoD er ett spill du kan spille hele tiden. du blir kanskje ikke like hekta, men du spiller det over flere år, eller til en ny utgave kommer. kanskje derfor de selger så bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå