Tor Rasmussen Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Jeg har behov for å rense insiden av telefonen. Tok ut batteriet og løsnet 2 skruer i bunn av telefonen. Tok av deksel som dekker antennen, løsnet 2 skruer. Likevel henger telefonen på midten og jeg finner ingen flere skruer. Har presset litt men telefonen snapper ikke frahverandre av den grunn. Ingen skruer under id-klistrelappen heller. Hva må jeg gjøre for å åpne telefonen. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Det er to klips midt på telefonen som holder igjen... Du må bruke litt makt, men ikke for mye. Ta eventuelt en tynn skrutrekker og løft med den! Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Jeg har "presset" en del uten at den slipper. Vet ikke om jeg tør presse mer, får kanskje prøve en gang til. Takk for svar. Lenke til kommentar
beh Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg vet hvor ille det er, skulle ta av fronttekselet på min T300 for første gang. Selv om det er meningen at man skal kunne ta det syntes jeg at det var ganske skummelt Måtte litt mer makt til en jeg likte. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 bruk ett flattskrujarn (= ( av minste storleik ))))) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå