jonnor Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Hmmm, jeg vet ikke helt om dette er riktig plass å poste, men men... Here goes: Jeg har tenkt til å skaffe meg en game-server som skal brukes til CS, BF1942, UT03 osv (dedicated altså). Hvor bra pc trenger jeg? Hvis dere gidder så sett opp et oppsett, men dere trenger ikke finne priser... Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Hmmm, jeg vet ikke helt om dette er riktig plass å poste, men men... Here goes: Jeg har tenkt til å skaffe meg en game-server som skal brukes til CS, BF1942, UT03 osv (dedicated altså). Hvor bra pc trenger jeg? Hvis dere gidder så sett opp et oppsett, men dere trenger ikke finne priser... En AMD barton er bra til game-server, 2500+ holder i masse vis. Tror faktisk AMD er litt bedre på dette området, vet ikke helt hvorfor. Men men Og et nForce2 hk med en gig ram eller no. PS: Du bør ha dual prosessor hvis du skal kjøre alle disse samtidig, det skaper for lagg ellers. Njaal Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Det skal ikke kjøres samtidig... Tenkte heller på en billig løsning, jeg. Holder det med under 1,5GHz og godt med RAM? bf1942 er vel det som krever mest... Og hvor bra skjermkort trenger jeg? Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Det skal ikke kjøres samtidig... Tenkte heller på en billig løsning, jeg.Holder det med under 1,5GHz og godt med RAM? bf1942 er vel det som krever mest... Og hvor bra skjermkort trenger jeg? Det holder med 1.5GHz hvis vi snakker AMD. Og RAM. Skjermkort er rivende likegyldig! Sett i hva du har! Njaal Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Innebygget skjermkort holder... Amd ir mest ytelse for penga, go figure hva du må velge... Lenke til kommentar
EggeN Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Du bør vel satse på 1024mb ram.. Skjermkort er det ikke så farlig med og som njaal sa; 1,5 GHz holder i massevis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå