schnell Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Lanserer ny teknologi, selger unna bildesensoravdelingen og flyr sjefene rundt i privatjet. Kodak selger, sliter, roter og lanserer Lenke til kommentar
skrim Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Ser ut som det er en som jobber inntens med å skjøre Kodak rett ned i grøfta denne direktøren Antonio Perez. Ja da Endret 14. november 2011 av skrim Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Synd at et firma med en slik solid historie ikke klarer å innovere og komme seg på beina igjen. Første til å produsere digital kamera, men fortsatt et "ukjent" merke den dag i dag... Synd... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Hadde de satset på sensorer for konsument dslr-markedet (volumproduksjon) tror jeg det kunne gått langt bedre. Nisjemarkedene de satser på her kan jo umulig gi særlig antall solgte eksemplarer og dermed heller ikke særlig store inntjeningen selv med ganske høy stykkpris. Jeg har tro på fargefilteret Truesense, men det er sikkert alt for mye å håpe at det skal komme i min neste dslr. Endret 14. november 2011 av Simen1 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Interessant med 16Mpx fullframe CCD-sensor. Tidligere har CCD-sensorene hatt mindre støy enn CMOS, og denne skulle ha mulighet til liveview - sensoren til Leica M9-etterfølgeren, tro? Med CCD har man også mulighet for video uten rolling shutter.. Endret 14. november 2011 av Trondster Lenke til kommentar
ventle Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 For dem som er oppriktig interessert i temaet, og vil lese den originale pressemeldingen i stedet for den ganske lempfeldige oversettelsen i denne artikkelen, finnes den her: http://www.kodak.com/ek/US/en/Kodak_Expands_Image_Sensor_Options_for_High_Performance_Imaging.htm Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 CEO-en hadde mange fine Kodak-øyeblikker på flyturene sine, da 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg