brukar2341 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hallo Jeg har sittet i nærmest 2 timer å tullet på pcen, for det meste letet etter en koffertgreie til stasjonær pc som kan få plass til kabinettet, skjermen og tilbehøret.. Fant ingenting.. Har dere noe som kan hjelpe? Trenger forsåvidt en trillekoffert som rommer det jeg nevnte, fordi det blir mye Lan partys fram over, bluss at TG kommer jo snart den også. Har dere noe så kom med det :3 -DahPain Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg har sett type aluminium kofferter med hjul som sikkert kan brukes til noe sånt men desverre husker jeg ikke hvor jeg så de. Jeg mistenker dog at det kan ha vært fra en katalog fra et firma som leverer rekvisita til bedrifter.. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Ja det var noe sånt jeg også tenkte. Stefaren min jobber på et oljefirma der de sikkert delger sånne, så da kan jeg spør om han kan spørre om å få en ^^ Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hvis du skal ha plass til både pc, skjerm og tilbehør trenger du en ganske stor "koffert". Mitt tips er Pelicase. Priser kan du se hos Dacon.no. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Nais! takk for hjelp ! Lenke til kommentar
sLR Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 http://www.kustompcs.co.uk/acatalog/Carrying_Kits2.html Er ikke noen "kofferter" men er nok det beste du kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå