Gå til innhold

Skjønner dere hva Kebab Gud mener? del2

Kebab GUD

Anbefalte innlegg

siden en vis over hyperaktiv moderator stengte den andre får jeg starte en ny .. siden jeg er like interisert i deres mening som CFD .. det gjelder jo meg også

les denne:

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=139298

og svar her ..

skjønner dere hva jeg prøvde å si ..

Til Yummy: dette er verken en chatte tråd eller noe annet et en trå ment for å få vite meningen til folk om hva jeg sa ..

uretferdig stenging!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes stengingen var urettferdig ,men det er enkelt og gjøre feil.

Men jeg vil ha meningen til folket ja. Jeg og KebabGud har brukt over 1 time på og diskutere noe som er så uvesentlig og tilfeldig at det nesten ikke er verdt de kilobytene man laster ned ,men nå er vi uenige og vi vil ha deres mening.

Og en liten begrunnelse.

Lenke til kommentar

Her er spørsmålet:

[20:39] K-DoG: [19:40] @CFD: [19:23] @K-Do

[20:39] K-DoG: [18:18] Telcontar: hallois <--

Ser dere noe feil over? JA eller NEI. Er det så vanskelig? Med en liten begrunnelse. Og gjerne si at Kebabgud er rar :p

Lenke til kommentar
Her er spørsmålet:

[20:39] K-DoG: [19:40] @CFD: [19:23] @K-Do

[20:39] K-DoG: [18:18] Telcontar: hallois <--

Ser dere noe feil over? JA eller NEI. Er det så vanskelig? Med en liten begrunnelse. Og gjerne si at Kebabgud er rar :p

fremdels uforståelg hvorfor det er ett spørsmål! :woot:

btw: JA! Kebab GUD er rar... si is CFD

Lenke til kommentar

Hva med å spørre direkte? Og hvorfor opprette en ny tråd når den gamle ble stengt? Dersom du hadde problemer med det, skulle du sendt meg en PM eller en mail så skulle jeg vurdert å åpne tråden igjen. Du er herved advart, og risikerer utestengning om du bryter med retningslinjene igjen.

Tråden stenges.

-moderator yummy-

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...