1245112654122755325882462 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Har omsider bestemt megfor å ta en tattovering, blir sikkert flere over tid. Det eg ønsker først er en tattovering som går i fra skuldra, litt nedom overarmen og oppå halsen der det skal ende i et dragehode. Siden det ville blitt veldig symbolsk for meg som person. Tenkte at starten skulle vær noe sånt. Men erdetteen vansklig tattovering og ta? noe som eg må gå en spesiell plass for å ta? Bor på vestlandet så Ålesund eller Bergen vil bli dei 2 mest aktuelle plassane. Er det spesielt vondt og ta på halsen? Og det som betyr minst, pris. Bare sånn generelt, ønsker flere over tid, men trenger en god første erfaring Lenke til kommentar
Neekita Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 På halsen er det ikke spesielt tynn hud så det vil ikke være mye vondere enn på armen. Smerte burde du ikke beskymre deg for uansett. Jeg har en tattis oppå foten hvor huden er veldig tynn, det skal visstnok være et av de vondeste stedene å tatovere, men det var ikke spesielt vondt. Ser du har mulighet til å tatovere deg i Bergen, da anbefaller jeg Let's Buzz på det sterkeste. Når det gjelder tatoveringen du har valgt synes jeg du skal tenke deg godt om før du tatoverer det DER på kroppen din. Synes den var lite fin, men smak og behag. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 På halsen er det ikke spesielt tynn hud så det vil ikke være mye vondere enn på armen. Smerte burde du ikke beskymre deg for uansett. Jeg har en tattis oppå foten hvor huden er veldig tynn, det skal visstnok være et av de vondeste stedene å tatovere, men det var ikke spesielt vondt. Ser du har mulighet til å tatovere deg i Bergen, da anbefaller jeg Let's Buzz på det sterkeste. Når det gjelder tatoveringen du har valgt synes jeg du skal tenke deg godt om før du tatoverer det DER på kroppen din. Synes den var lite fin, men smak og behag. Var mest mønsteret som var aktuelt, skal være en hel kinesisk drage. Syns det er vansklig å finne noe som "eg ser etter" Men er det mulig å få dem til og tegne noe, som kommer med et passelig bra resultat? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Alså, kunne tenkt meg et motiv som går liksom i fra skuldra, litt ned på brystet også ha kroppen oppover halsen der det ender i et hode som går ned og ender nesten med adamseplet. Ser for meg et motiv som ligner litt på Deathwing, i frå World of Warcraft serien Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg ville anbefalt deg å stikke innom en sjappe slik at du får forklart ideen din for de som faktisk skal tattovere deg. De aller, aller fleste skal nok klare å tegne en fra scratch hvis du forklarer dem hva du vil ha. Lenke til kommentar
Neekita Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 På halsen er det ikke spesielt tynn hud så det vil ikke være mye vondere enn på armen. Smerte burde du ikke beskymre deg for uansett. Jeg har en tattis oppå foten hvor huden er veldig tynn, det skal visstnok være et av de vondeste stedene å tatovere, men det var ikke spesielt vondt. Ser du har mulighet til å tatovere deg i Bergen, da anbefaller jeg Let's Buzz på det sterkeste. Når det gjelder tatoveringen du har valgt synes jeg du skal tenke deg godt om før du tatoverer det DER på kroppen din. Synes den var lite fin, men smak og behag. Var mest mønsteret som var aktuelt, skal være en hel kinesisk drage. Syns det er vansklig å finne noe som "eg ser etter" Men er det mulig å få dem til og tegne noe, som kommer med et passelig bra resultat? åh Jada! Bare ta deg en tur innom en tattis sjappe og fortell dem ideen din, som fyren ovenfor foreslo. Jeg synes bare sånn tribal opplegg er veldig uoriginalt. Det er så mange som har slike tatoveringer. Tenk deg, det er noe du kommer til å ha på kroppen for resten av ditt liv - da velger du ikke tribal som er det mest typiske folk tatoverer på seg. En venn av meg tatoverte tribal på overarmene. Back in the days, var det litt av badboy-bigmuscles imaget. Det angrer han veldig på den dag i dag. Lite kult når du reiser til syden og ser noen har nesten heeelt like tatovering som deg, noe som skjedde med han. En tattis skal være noe originalt! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå