RyanGiggs11 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Muligens litt upassende å legge den her, men eneste topicen jeg så angående hjelp med pc. Moren min gjorde sjakktrekket med å vaske den skitne pcskjermen min med klut og vann som såklart har ført til vann inni skjermen nede til venstre. Er det noe man kan gjøre for å få fjernet dette? Laptop det er snakk om. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hold den langt unna strømforsyning og batteri i det minste, sett den på eget ansvar foran en ovn eller i komfyren på svak varme til vannet har fordampet og er sikker på at det er tørket vekk før starter den opp igjen. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Det beste er nok å koble fra strømforsyninga / batteriet i laptoppen og sørge for å sette den i et rom med maks 40C. Om du også vender pcen opp ned (feks på et klesstativ) og sørger for at den står i et rom med lite luftfuktighet (ikke inne på vaskerommet) så vil det sannsynligvis gå fortere å få den tørket.Beregn en uke Er du villig til å leke med en hårføner så kan du bruke denne også , men du skal ikke bruke varmluften (minst mulig) og du må nok la den stå i 24 timer etter du er ferdig med hårføneren for å være sikker. Lenke til kommentar
RyanGiggs11 Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Har latt den ligge opp ned på varmekabler inne på badet inatt, og er blitt litt bedre. Lar den ligge der mens jeg er på jobb også og håper det blir enda bedre. Kan jeg ikke ha strømforsyning i eller pcen på i det hele tatt? Hvorfor ikke..? Hvordan gjør jeg det med hårføner da? Bare holder den inntil skjermen til evig tid? Lenke til kommentar
Axeptdog Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Fordi ikke lurt og ha batteriet inne. Mindre skader. Fordi større sjanse for at noe kommer til og kortslutte vis man har datamaskinen på. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Fordi vann = kortslutning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå