Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Vann under skjerm

Anbefalte innlegg

Muligens litt upassende å legge den her, men eneste topicen jeg så angående hjelp med pc. Moren min gjorde sjakktrekket med å vaske den skitne pcskjermen min med klut og vann som såklart har ført til vann inni skjermen nede til venstre. Er det noe man kan gjøre for å få fjernet dette? Laptop det er snakk om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det beste er nok å koble fra strømforsyninga / batteriet i laptoppen og sørge for å sette den i et rom med maks 40C.

Om du også vender pcen opp ned (feks på et klesstativ) og sørger for at den står i et rom med lite luftfuktighet (ikke inne på vaskerommet) så vil det sannsynligvis gå fortere å få den tørket.Beregn en uke

Er du villig til å leke med en hårføner så kan du bruke denne også , men du skal ikke bruke varmluften (minst mulig) og du må nok la den stå i 24 timer etter du er ferdig med hårføneren for å være sikker.

Lenke til kommentar

Har latt den ligge opp ned på varmekabler inne på badet inatt, og er blitt litt bedre. Lar den ligge der mens jeg er på jobb også og håper det blir enda bedre. Kan jeg ikke ha strømforsyning i eller pcen på i det hele tatt? Hvorfor ikke..?

Hvordan gjør jeg det med hårføner da? Bare holder den inntil skjermen til evig tid?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...