Saevel Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Jeg kjøpte meg et Gainward GF FX5200 256mb kort i dag og har selvfølgelig fått litt problemer Når jeg spiller virker det som alle kommandoer bruker ca. et halvt sekund før det kommer opp på skjermen. Dette begynner allerede å bli ganske irriterende. Jeg bruker driver 44,71 (detonator antar jeg, det gikk ikke å installere den "nyeste" fra Nvidia's side, nemlig 44,03) Noen som kan hjelpe? Spillet jeg snakker om er Dark Age of Camelot og jeg har aldri hatt lignende problemer, hverken med mitt gamle GF4Ti4200 eller mitt enda eldre ATI Rage Fury Pro (selv om kvaliteten ikke var den beste med sistnevnte) Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Du har nedgradert skjermkortet ditt. Ti 4200 er myye bedre enn fx5200. Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 regner med at du vet at det kortet er et meeeget svakt kort Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Vel, det var vel ikke det han var ute etter å få vite heller da? Har du prøvd andre drivere ? Husket du å avinstallere driverene før du byttet skjermkort Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Haha. Når man man lære at man ikke trenger og bytte driver når man forandrer Nvidia kort. Går fint ann og bytte ifra TNT2 til Geforce 4 uten og forandre noe driveren engang. Ganske praktisk dette. Bytter ofte mellom GF4 mx og GF4 ti4200 her. Det kan ha noe med at du har en Betadriver da. Er alltid best og legge inn de på Nvidias hjemmeside. (iallefall 99% av gangene. Har aldri feilet på skjermkort iallefall) Lenke til kommentar
Saevel Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Jeg er klar over at jeg har kjøpt et dårligere kort, men det gamle sluttet å virke, og selv et FX5200 er bedre enn et ødelagt Ti4200, eller hva? Uansett, den offesielle Detonator 44,03 driveren fra Nvidia (som skal være den nyeste ikke-beta driveren) fungerer ikke. Jeg måtte velge en automatisk update-funksjon som lastet ned 44,71 for å få ting til å fungere skikkelig. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Haha. Når man man lære at man ikke trenger og bytte driver når man forandrer Nvidia kort. Hmm, jeg må dette. Når jeg bytter fra Creative GF3 ti200 til Asus GF4 ti4200 - 8x MÅ jeg reinstallere drivere for at jeg skal få endre skjerm hz'en i XP. Er nVidia kortene dine av samme produsent? Lenke til kommentar
Saevel Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Ingen videre hjelp å få? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 hadde jeg vært deg ville jeg puttet inn det gamle kortet. Det er bedre uansett. Meeen, hvis du skal ha det kortet så kan du prøve dette: - Avinnstaller drivere - Last ned "Detonator destroyer" og kjør denne (google) - Legg inn nyeste WHQL drivere fra nVidia Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 hadde jeg vært deg ville jeg puttet inn det gamle kortet. Det er bedre uansett. Liker du ikke å ha bilde? Lenke til kommentar
joorus Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg er klar over at jeg har kjøpt et dårligere kort, men det gamle sluttet å virke, og selv et FX5200 er bedre enn et ødelagt Ti4200, eller hva? hadde jeg vært deg ville jeg puttet inn det gamle kortet. Det er bedre uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå