Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten min sa eksen sitt navn. (i sexen!)

Anbefalte innlegg

Apologize accepted!

Hehe, hvor lett det er ...

Forøvrig har det vel vært verre at han har nevnt et navn som ikke har betydd så mye og som han er 'koblet' til framfor deg? - Hvis han har nevnt Michelle, hora han kjøpte 2 ganger, så hadde det vært enklere syns du ? :D (eksempel satt på spissen)

Fort gjort å si feil navn - litt ekstra ille ved sex.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TS her

Nå kom han nettopp til meg med en fin gave (et fint armbånd og en hjerteboks med mange røde hjerter i) :)

Apologize accepted! :love:

Anonymiteten din forsvant. Du gikk veldig fort fra "Jeg kommer til å overanalysere og tenke på dette i lang tid", til "Alright! Jewelry, score! Forgiven & forgotten!". Skeptisk til historien din. Trolls er syke :o

Lenke til kommentar

Det morsomste med hele greia er at trådstarter har skrevet nøyaktig lik tråd på kvinnegudien sitt forum. Er ikke dette å overdramatisere og skape oppstyr, vel så vet ikke jeg.

Og diskusjon har enerett på slike situasjoner, mener du? La nå TS poste flere steder for å få flere meninger uten at du eller andre legger seg opp i det og dømmer.

Forøvrig er det fint det ordnet seg for deg, TS. Slike glipper kan fort skje uansett hva slags situasjon de oppstår i, og er ikke noen grunn til å reagere så veldig. Forstår at settingen var veldig dårlig, og jeg ville ha blitt kjempelei meg selv, men man vet jo at slike ting fort kan skje :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...