Kjell Arne Stava Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Stien gjennom skogen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
thluraas Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Liker fargene her veldig godt! men synes vel det blir i overkant oppskarpet.. selv om detaljer kommer veldig godt frem da.. Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Likte dette veldig godt. Det eneste jeg ikke ble helt fortrolig med er litt blåstikk i det grønne (på min skjerm). Om du her prøver å fange høsten så ville jeg beveget meg mer mot gult, Bare et forslag. Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Greit motiv. I overkant oppskarpet. Fargene i meste laget for min del, men det vil jo være subjektivt. Tror bildet ville tjent på et kraftig kutt til venstre, helt inn til trestammen. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Liker fargene her veldig godt! men synes vel det blir i overkant oppskarpet.. selv om detaljer kommer veldig godt frem da.. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Ja jeg har en tendens til og skarpe opp mye, får vell prøve å dempe dette litt i fremtiden ( kanskje) takker så mye for kommentaren thluraas Likte dette veldig godt. Det eneste jeg ikke ble helt fortrolig med er litt blåstikk i det grønne (på min skjerm). Om du her prøver å fange høsten så ville jeg beveget meg mer mot gult, Bare et forslag. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Ja du er inne på noe der, tar dette til etterretning, takker så mye for kommentaren Trond Greit motiv. I overkant oppskarpet. Fargene i meste laget for min del, men det vil jo være subjektivt. Tror bildet ville tjent på et kraftig kutt til venstre, helt inn til trestammen. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Hehe jeg har litt kutte vegring skal prøve å skjerpe meg, takker så mye for kommentaren Svein Lenke til kommentar
KnutW Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Likte både motivet og komposisjonen. Fargane synes eg er best i hovudbildet. Litt mindre oppskarping ville nok gjort seg ja. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Flertallet har alltid rett sies det jeg må skjerpe meg med denne skjerpingen min Takker så mye for kommentaren KnutW Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Fin "trollsk" stemning du har fanget her. Synes fargene er gode, men litt unaturlig blåstikk her og der. Liker kompet som det er og enig med de andre at du har dratt litt hardt i skarpespaken. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Fin komp og litt for tøffe farger. Enig med ett kraftig kutt av greinen da de for den delen av bilde til å peke ut av bildet mens veien fører innover. Lenke til kommentar
KnutW Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Når det gjeld for hard oppskarping må eg nok innrømme at eg har det verste eksempelet sjølv her, Har lagt til ein ny versjon med nesten ingen oppskarping. Og i tillegg betre fargar og ikkje så tungt til høgre. Trur me kan vera einige om at når mørke greiner blir kvite så er oppskarpinga for hard Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Detaljrikt og kjempefint! Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Fin "trollsk" stemning du har fanget her. Synes fargene er gode, men litt unaturlig blåstikk her og der. Liker kompet som det er og enig med de andre at du har dratt litt hardt i skarpespaken. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Takker så mye for kommentaren Morten Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Fin "trollsk" stemning du har fanget her. Synes fargene er gode, men litt unaturlig blåstikk her og der. Liker kompet som det er og enig med de andre at du har dratt litt hardt i skarpespaken. Takker så mye for kommentaren Morten Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Takker så mye for kommentaren Thore Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Fint motiv og farver. Må si meg enig at det blir i overkant skarpt, men du får 4 allikevel. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Takker så mye Harald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg