Black Star Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg spiller Dirt 3, og da må jeg logges på Microsoft Live hver gang jeg skal spille. Dette skjer automatisk. Når jeg startet spillet i dag, måtte Live oppdateres for at jeg skulle få lov til å spille. Dette ble gjort i spillet (med spillet oppe) og alt så ut til å fungere bra. Men da jeg prøvde å gå videre i spillet, fikk jeg beskjed om å lukke spillet for å fullføre Live-oppdatering. Jeg fikk imidlertid ikke gått verken frem eller tilbake i spillet, og måtte stenge det med Oppgavebehandling. Siste del av installasjonen skjedde deretter i Windows. Da jeg startet opp spillet igjen, blir jeg logget inn på Live som vanlig, men spillet ber meg lage ny profil. Den gamle ser rett og slett ut til å være borte/slettet. Hvor har det blitt av den? Er det noen mulighet for å få den tilbake? Hadde kommet ganske langt i "Dirt Tour", og all progresjon er jo borte om brukeren er borte. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 dette skjedde meg i Test Drive 2, men den kom tilbake helt av seg selv etter noen dager. jeg aner ikke hvorfor. dette skjedde meg i Test Drive 2, men den kom tilbake helt av seg selv etter noen dager. jeg aner ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå