FrenChie Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Hei! Dårlig tema men men:P Jeh har bestilt en ny pc og jeg skulle til å instalere Windows XP Home Edition... Under instalasjonen måtte jeg skrive inn cd keyen, som jeg seff hadde mista..! Så jeg tenkte at jeg kunne gå til en venn og hente XP Pro..! Når jeg skulle instalere XP Pro begynte Home edition og prøve og instalere videre fra der hvor jeg hadde avsluttet..! Jeg fikk ikke instalert pro! Så nå sitter jeg med et halv instalert Operativ system! Må jeg formatere eller er det en annen måte ? Håper noen kjønte det jeg prøvde å forklare her Takker for svar! Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 beggyn og formatere! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Går det fint ann etter man har formatert? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Ok... da setter jeg i gang i morgen =) ! Takk for svarene 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå