AvIOn Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hei Noen andre enn meg som sliter med litt questbugs? Har 2 quest nå som jeg ikke får avsluttet/fortsatt, som er sykt irriterende Quest1: The golden claw! Her får jeg ikke levert claw for quest-reward. Gikk hele veien inn i hulen for ett annet quest også. Quest2: HUsker ikke navnet, men skal finne en redguard woman, så blir jeg ledet til å måtte få en kar ut av fenglset i dragonreach, og nå kommer jeg ikke lengre, for jeg har gitt vakta 100gull for å løslate han fyren, men han åpner ikke døra til fangerommet hans, og jeg får ikke pratet noe mere med fangen ELLER vakta... Noen tips til hva jeg kan gjøre? Viktor Lenke til kommentar
Romis Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hørte det samme problemet med quest #2. Det du må gjøre er ( hvis du har PC, såfremt ) er å trykke på den knappen under escape helt til venstre, klikke på døren og skrive unlock. Da åpner døren seg. Men når det gjelder den første questen vet jeg desverre ikke. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Quest 2 : Vakten skal ikke opne døra, det jeg gjorde var å stå helt inntil døra og vente til fangen var nær nokk så jeg kunne prate med han. Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Quest2: Selv om du betaler 100 gull for løslatelse på bakrommet, så må du prate med fangen selv (vente til han er nær gitteret), hvorpå fangen begynner å klage til en fangevokter som så kommer fram til cella. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå