c-bool Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Må ha meg ein ny bærbar pc, men lurer på hva som er best på pris/ytelse på markedet. maskinen skal egentlig bare brukes til vanlig pc bruk. surfing, film, musikk og lignende. så trenger bare å vere ein helt enkel maskin. Så kom med forslag til bra maskiner i prisklasse rundt 3000kr. Kan seff gå litt høgre i pris viss det er stor forskjell i ytelse. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 ASUS X53E 15.6" HD Core i3-2330M,4GB RAM,500GB HDD,DVD±RW,kamera,BT,W7 Home, Pris 4190kr er ekstremt mye maskin for pengene, og den har fått kjempebra kritikk i tester. Den kan skaffes i rosa og hvis du er spesielt i kontakt med den feminine siden i deg. Den skal kunne skaffes med enda bedre cpu også men da til en noe høyere pris. Men den i3 cpuen er uansett meget bra så til multitasking etc så er det en nobrainer. Lenke til kommentar
c-bool Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 ja den maskinen der må vel funke. Men er usikker på om eg skal spytte i litt meir penger i ein maskin når eg først kjøper så eg får ein maskin som varer noken år, men viss den maskinen der er ekstremt mykje maskin for pengene så går eg kansje for den der. Om der ikkje er maskiner i 5-6tusen kroners klassen som er betydelig bedre og som kan brukes til litt spilling og i tillegg. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hmm..jeg kan ikke finne Asus N53SV til rundt 5300kr lenger, Netonnet solgte til den prisen lenge. Men jeg fant ASUS X53SC, 15,6" LED-skjerm, Intel® Core™ i7-2670QM, NVIDIA® GeForce® GT 520M, 4 GB DDR3 RAM, til samme pris, 5299kr. Den har ikke det vanlige GT 540 kortet, men et GT 520 som yter betraktelig dårligere, men det klarer da noe eldre spill som ikke er for krevende. Lenke til kommentar
c-bool Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Er det verdt å legge inn 1000kr mer for den iforhold til den til 4100kr? blir nok bare lette spill som skal spilles, har ein stasjonær pc som eg bruker til spill. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Den X53SC modellen har jo en mye bedre cpu enn i3 cpuen i den andre maskinen så den vil nok holde koken betraktelig lenger. Hadde det vært meg så hadde jeg gått for den modellen med den beste cpuen. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Mer ytelse er det ikke mulig å oppdrive til den prisen, hvordan den er ellers kan jeg ikke si noe om. En annen rimelig HP. Test av en dv6 på hw.no Lenke til kommentar
c-bool Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Hva er best av disse: -NVIDIA® GeForce® GT 540M -ATi Mobility Radeon HD 6770 Endret 24. november 2011 av c-bool Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå