Gå til innhold

Forslag til ny pc?

c-bool

Anbefalte innlegg

Må ha meg ein ny bærbar pc, men lurer på hva som er best på pris/ytelse på markedet.

maskinen skal egentlig bare brukes til vanlig pc bruk. surfing, film, musikk og lignende. så trenger bare å vere ein helt enkel maskin.

Så kom med forslag til bra maskiner i prisklasse rundt 3000kr. Kan seff gå litt høgre i pris viss det er stor forskjell i ytelse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ASUS X53E 15.6" HD Core i3-2330M,4GB RAM,500GB HDD,DVD±RW,kamera,BT,W7 Home, Pris 4190kr er ekstremt mye maskin for pengene, og den har fått kjempebra kritikk i tester. Den kan skaffes i rosa og hvis du er spesielt i kontakt med den feminine siden i deg. :thumbup:

Den skal kunne skaffes med enda bedre cpu også men da til en noe høyere pris. Men den i3 cpuen er uansett meget bra så til multitasking etc så er det en nobrainer.

Lenke til kommentar

ja den maskinen der må vel funke. Men er usikker på om eg skal spytte i litt meir penger i ein maskin når eg først kjøper så eg får ein maskin som varer noken år, men viss den maskinen der er ekstremt mykje maskin for pengene så går eg kansje for den der. Om der ikkje er maskiner i 5-6tusen kroners klassen som er betydelig bedre og som kan brukes til litt spilling og i tillegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...