boundishh Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 som emnetittel sier. jeg trenger ei dress jakke da skal på blues brothers aften til neste helg og jeg trenger bare ei drss jakke , og jeg lurer på om man får kjøpt det løst på dressmann eller om de bare selger sett. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Kommer jo mye an på hva du definerer som dressjakke, de har jo masser av blasere som minner såpass mye om dressjakke (i min definosjon) at de med ei matchende bukse fungerer helt fint. 1 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Kommer jo mye an på hva du definerer som dressjakke, de har jo masser av blasere som minner såpass mye om dressjakke (i min definosjon) at de med ei matchende bukse fungerer helt fint. En blazer er en "dressjakke" Men så ville jeg aldri kjøpt en blazer fra dressmann. Elendig passform til de fleste fasonger, dårlige sømmer og mindre pene snitt. 90% av nordmenn ser ut som de skal i begravelse fordi de bare går på dressmann og kjøper en bossekk av en dress på nettopp dressmann. Utrolig trist! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå