Gå til innhold

Skumle tv-serier som barn, samt et spørsmål

Anbefalte innlegg

En ting som har plaget meg siden jeg var barn var en scene i en tv serier eller en film hvor en rosa figur enten kom ut av pipa i en stue, eller gikk inn i pipa. Det kan faktisk også ha vært noe helt annet enn en pipe. Poenget er jeg husker at det var creepy men jeg har aldri funnet ut hva det var. Om noen vet hva det var så si ifra. Vet ikke det er mye informasjon men, skudd i mørket.

Det andre er også: husker noen andre slike skumle scener fra barndommen som var helt sykt å se på den tiden? Om det du så er på youtube så er link bra...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er nok i overkant fintfølende tenker jeg da jeg er helt sikker på at det du husker var den Rosa Panteren. :!:

Jau kanskje, men var det overnaturlig i den fortstand at rosa panteren kan krympe eller 'shapeshifte'? Det var også live action og ikke tegneserie.

Uhm nei da kan det jo ikke ha vært den Rosa Panteren, alle veit jo at den serien er veldig realistisk. :whistle:

Lenke til kommentar

Dog så gjorde jeg og han kompisen litt rare ting sammen, blant annet kuttet vi opp en max mekker kosebamse og prøvde å selge dunet(eller hva det var) som var inni til foreldrene våre. Good times :D

Det var vel etter at Hufsa skremte dere fra sans og samling det da antar jeg. Det forklarer jo atferdsforstyrrelsen det er å ta ut frustrasjonen på døde objekter.

Men du har det bedre nå eller??

Kanskje dere kan saksøke Tove Janson for ødelagt barndom. :tease:

Lenke til kommentar

Kuttet opp en Max Mekker-kosebamse jeg også. Tok ut dunet. Prøvde riktignok ikke å selge noe av det - jeg forsøkte å komme meg inni "drakta", og bruke det som kostymte. Hehe.

Konge! :---D

Dog så gjorde jeg og han kompisen litt rare ting sammen, blant annet kuttet vi opp en max mekker kosebamse og prøvde å selge dunet(eller hva det var) som var inni til foreldrene våre. Good times :D

Det var vel etter at Hufsa skremte dere fra sans og samling det da antar jeg. Det forklarer jo atferdsforstyrrelsen det er å ta ut frustrasjonen på døde objekter.

Men du har det bedre nå eller??

Haha pleeeaaase harhar.gif

Endret av Occi
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...