fsx v1.1 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 CV on Get-Sourced Server Hosting Name: *********** Age: 15 yeas old Adress: ************ Date of birth / year: 17.03.1996 Zip. and town: ************ Phone Number: ********** Email: ******************* Skills: I can some computersecurety, very small with programlanguage i can little c++, Gerneral work sell items Language: English, norwegian Previous experience: jobs: I working with my ***************************** hobbys: Computer, Airplanes, Computersecurety, C++ program languege. What i can do: I can be suport team solve errors and problems, work in staff like fix bugs, etc... Best Regards ******************************* Hva mere skal jeg ha? har sensurert det personlige info da 1 Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 du bør hvertfall rydde opp engelsken hvis du skal liste den opp som et språk du behersker. 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Second that. Og det er ikke nødvendig å skrive den på engelsk hvis du skal søke jobb hos en norsk arbeidsgiver når du er 15 år. Det er i overkant pretensiøst. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Greit å nevne hvilken skole du går på og gjerne en referens, f.eks en lærer. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Skal søke om en liten jobb i england (En som driver med servere, selger ram for x GBP i måned, en liten bedrift) suport og da jobber jeg hjemmifra Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Opptadering CV on Get-Sourced Server Hosting Name: ******** Age: 15 yeas old Adress: ****************** Sex: boy Date of birth / year: 17.03.1996 Zip. and town: The zip is *********** Phone Number: 0047********** Email: ********* Skills: I can some computersecurety, very small with programlanguage i can little c++, Gerneral work sell items jobs: I working with ************* hobbys: Computer, Airplanes, Computersecurety, C++ program languege. What i can do: I can be suport team solve errors and problems, work in staff like fix bugs, etc... Computer skills: Slove problems, build computer, little C++, Little visual basic, Computersecurety Language: English, norwegian Previous experience: Education: course: Best Regards ******** Endret 14. november 2011 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Og jeg gjentar: jeg ville IKKE hyret deg til support på engelsk med den CV'en. Som du ser, er ikke skriftlig min sterkeste side heller. Men jeg skal prøve å gi deg noen pekepinner: Skills: I can (her blir can feil, du kan skrive know men det hadde vært bedre å omformulere hele setningen.) some computersecurety(på engelsk er man ikke mot orddeling, det skrives Computer security (med security stavet slik jeg har gjort det.)), very small with programlanguage(denne setningen er håpløs, hvis du vil skrive det på denne måten bør du skrive "a small amount of programming" men det hadde vært bedre å omformulere) i can (igjen om ikke annet bør i det minste can erstattes med know, i tillegg trengs det en a mellom can (know) og little for å engelsk betyr "i know little c++"(forøvrig dårlig engelsk) jeg kan veldig lite c++, mens "I know a little C++" betyr "jeg kan litt C++)) little c++, Gerneral work sell items(denne skjønner jeg ikke engang hva du mener med, den ser totalt malplasert ut den bør HVIS du har erfaring som selger (ikke på korpsets loppemarked i høst, da du for første gang fikk lov til å passe på pcavdelingen nesten alene i 1 dag) bør du helle skrive noe sånt som "I have some experience from sales through my job as "sett inn jobb" at "sett inn arbeidssted". det vil da også være naturlig å oppgi en referanse) 3 Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 jobs: I working with ************* hobbys: Computer, Airplanes, Computersecurety, C++ program languege. What i can do: I can be suport team solve errors and problems, work in staff like fix bugs, etc... Hvorfor små bokstaver i jobs og hobbys, men stor i What? fiks fiks Og "i" skrives ALLTID med stor i (what i can do = what can I do)... Skills: I can some computersecurety, very small with programlanguage i can little c++, Gerneral work sell items <--- Vi vet at det er deg det er snakk om her, du trenger ikke nevne "I can blablabla" jobs: I working with ************* <-- Samme her, sløyf "I working with blablabla". hobbys: Computer, Airplanes, Computersecurety, C++ program languege. <---Ville heller ha skrevet: Computer science, Airplanes, Computer security, C++ Programming language. What i can do: I can be suport team solve errors and problems, work in staff like fix bugs, etc... "What i can do" burde kanskje byttes ut med "What can I offer:" Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Ville sterkt anbefale at du følger et standardisert CV oppsett, som f.eks dette, da det ser mye mer oversiktlig ut, og også hjelper deg med å forstå hvilke fakta er viktige å få med seg på en CV og hva som kan sløyfes (som f.eks kjønn): Linky I tillegg bør du få noen som er flytende i engelsk til å lese gjennom CVen din etter at du er ferdig. Endret 15. november 2011 av McMuffin 2 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 Takk for hjelpen ifra alle dere Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Sikker på at du er klar for å jobbe med på engelsk? Den engelsken du har her er ikke akkurat overbevisende... Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Skal du JOBBE på engelsk? Sorry to say, men dette er en krisesituasjon. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Håper for din egen del at du snakker bedre enn du skriver... Tror ikke jeg fant en eneste linje uten en eller flere skrivefeil. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Det er ikke bare små skrivefeil, men setningsoppbygninger som er helt håpløse Endret 19. november 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
SpinozaSittSkjegg Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Ikke skriv under noen omstendigheter skriv "jeg kan litt" på en CV, det er mitt tips. Enten så skriver du at det er noe du kan godt, eller noe du har grunnleggende kunnskaper om. I tillegg bør du begynne med det du kan best for å så jobbe deg nedover, ikke start CV'en din med "I can some computersecurety" på beste cheezburgerz-språk. Unngå å bruk for mye av "jeg"-formen i CV'en, og ikke avslutt med "etc....". Skills: -Basic knowledge of network security. -Minimal knowledge of c++ -General customer service and sales. -Inadequate English communication. Jobs: "Tidsperiode" "Bedriftsnavn" "Stilling" Hobbies: -C++, computers, airplanes, "Computersecurety". Endret 25. november 2011 av SpinozaSittSkjegg 4 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 Greit Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Når får vi se den ferdige versjonen? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 Når jeg er ferdig med den! Har ikke gjort noe mere med den fordi har begynnt med et prosjekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå