Gå til innhold

Hva mere skal jeg på på cv min?

Anbefalte innlegg

CV on Get-Sourced Server Hosting

Name: ***********

Adress: ************

Date of birth / year: 17.03.1996

Zip. and town: ************

Phone Number: **********

Email: *******************

Skills: I can some computersecurety, very small with programlanguage i can little c++, Gerneral work sell items

Language: English, norwegian

Previous experience:

jobs: I working with my *****************************

hobbys: Computer, Airplanes, Computersecurety, C++ program languege.

What i can do: I can be suport team solve errors and problems, work in staff like fix bugs, etc...

Best Regards

Hva mere skal jeg ha?

har sensurert det personlige info da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opptadering

CV on Get-Sourced Server Hosting

Name: ********

Adress: ******************

Sex: boy

Date of birth / year: 17.03.1996

Zip. and town: The zip is ***********

Phone Number: 0047**********

Email: *********

Skills: I can some computersecurety, very small with programlanguage i can little c++, Gerneral work sell items

jobs: I working with *************

What i can do: I can be suport team solve errors and problems, work in staff like fix bugs, etc...

Computer skills: Slove problems, build computer, little C++, Little visual basic, Computersecurety

Language: English, norwegian

Previous experience:

Education:

course:

Best Regards

Endret av fsx v1.1
Lenke til kommentar

Og jeg gjentar: jeg ville IKKE hyret deg til support på engelsk med den CV'en.

Som du ser, er ikke skriftlig min sterkeste side heller. Men jeg skal prøve å gi deg noen pekepinner:

Skills: I can (her blir can feil, du kan skrive know men det hadde vært bedre å omformulere hele setningen.) some computersecurety(på engelsk er man ikke mot orddeling, det skrives Computer security (med security stavet slik jeg har gjort det.)), very small with programlanguage(denne setningen er håpløs, hvis du vil skrive det på denne måten bør du skrive "a small amount of programming" men det hadde vært bedre å omformulere) i can (igjen om ikke annet bør i det minste can erstattes med know, i tillegg trengs det en a mellom can (know) og little for å engelsk betyr "i know little c++"(forøvrig dårlig engelsk) jeg kan veldig lite c++, mens "I know a little C++" betyr "jeg kan litt C++)) little c++, Gerneral work sell items(denne skjønner jeg ikke engang hva du mener med, den ser totalt malplasert ut den bør HVIS du har erfaring som selger (ikke på korpsets loppemarked i høst, da du for første gang fikk lov til å passe på pcavdelingen nesten alene i 1 dag) bør du helle skrive noe sånt som "I have some experience from sales through my job as "sett inn jobb" at "sett inn arbeidssted". det vil da også være naturlig å oppgi en referanse)

• Liker 3
Lenke til kommentar

jobs: I working with *************

Hvorfor små bokstaver i jobs og hobbys, men stor i What? fiks fiks :)

Og "i" skrives ALLTID med stor i (what i can do = what can I do)...

Skills: I can some computersecurety, very small with programlanguage i can little c++, Gerneral work sell items <--- Vi vet at det er deg det er snakk om her, du trenger ikke nevne "I can blablabla"

jobs: I working with ************* <-- Samme her, sløyf "I working with blablabla".

hobbys: Computer, Airplanes, Computersecurety, C++ program languege. <---Ville heller ha skrevet: Computer science, Airplanes, Computer security, C++ Programming language.

"What i can do" burde kanskje byttes ut med "What can I offer:"

Lenke til kommentar

Ville sterkt anbefale at du følger et standardisert CV oppsett, som f.eks dette, da det ser mye mer oversiktlig ut, og også hjelper deg med å forstå hvilke fakta er viktige å få med seg på en CV og hva som kan sløyfes (som f.eks kjønn):

Linky

I tillegg bør du få noen som er flytende i engelsk til å lese gjennom CVen din etter at du er ferdig.

Endret av McMuffin
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke skriv under noen omstendigheter skriv "jeg kan litt" på en CV, det er mitt tips. Enten så skriver du at det er noe du kan godt, eller noe du har grunnleggende kunnskaper om. I tillegg bør du begynne med det du kan best for å så jobbe deg nedover, ikke start CV'en din med "I can some computersecurety" på beste cheezburgerz-språk.

Unngå å bruk for mye av "jeg"-formen i CV'en, og ikke avslutt med "etc....".

Skills:

-Basic knowledge of network security.

-Minimal knowledge of c++

-General customer service and sales.

-Inadequate English communication.

Jobs:

"Tidsperiode"

"Bedriftsnavn"

"Stilling"

Hobbies:

-C++, computers, airplanes, "Computersecurety".

Endret av SpinozaSittSkjegg
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...