Kennern Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hei. Jeg trenger hjelp med og vite hva jeg skal kjøpe for å kunne spille Battlefield 3 på min pc. CD/dvd spiller i pc'n er ødelagt og vil ikke lese cd eller dvd, trenger ny. PC specs: CPU: Intel® Core2 Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz. RAM: 4GB. OS: Windows 7 64Bit. Video card: GeForce 9800 GTX/9800 GTX+. Sound card: High Definition Audio Device. Harddisk: 150GB. Takker for all hjelp jeg kan få, siden jeg ikke er noe flink med pc deler. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 et nytt skjermkort burde gjøre susen. Nvidia er best på BF 3... f.eks 560 TI eller 570 hva slags dvd spiller du trenger kommer an på HK, men med en c2q 9300 har du ganske sikkert SATA, med mindre du har spesielle krav/ønsker velg den billigste fra den sjappa der du velger å kjøpe skjermkortet. Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Du har ikke noe linker eller noe sånt? Er det vanskelig og bytte deler? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Med et nytt skjermkort til det oppsettet du har noe vil CPU bli flaskehals. Men den beste oppgraderingen vil kan gjøre nå er et nytt skjermkort. 6950 er et godt kort som gir det mye "bang for buck". Med det kortet og de delene du har fra før vil du kunne kjøre BF3 rimelig bra. Men må nesten vite hvilken strømforsyning du har. Hvis du har kjøpt PCen ferdig bygget kan det være det står et klistremerke under kabinettet med alle komponentene på. Hvis ikke må du åpne kabinettet å se hva som står på den. Endret 14. november 2011 av Bibow Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Får du klokka din Q9300 til 3,2-3,4GHz så fungerer den utmerket. Skjermkortet bør da byttes til 560TI. Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Han jeg kjøpte pc'n av mente det var 600W strømforsyning på pc'n. Jeg har ikke peiling på åssen man klokker. hva er konsekvensene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå