oasisuk Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hva med å gi ditt innspill på beste Mastodon album? Min personlige favoritt er Crack The Skye, som var albumet som åpnet ørene mine for bandet. Fortryllende på en slagkraftig mørk måte. Et av de få album seneste år jeg har hørt flere ganger etterhverandre i det jeg oppdaget det (kansje sammen med Neil Young - Le Noise). Andre plassen går til Blood Mountain, mange killer-låter her. Foreløpig tredje plass til The Hunter, men her må jeg si at jeg vurderer i hovedsak potensialet, for jeg har ikke hørt nok på denne. Hva er din topp tre, med en liten, eller lang vurdering? Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Siden jeg ikke har en topp tre så driter jeg i vurderingen. Men jeg liker Remission og Leviathan ganske godt, men etter de har det bare blitt tull og tøys. Lenke til kommentar
oasisuk Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Siden jeg ikke har en topp tre så driter jeg i vurderingen. Men jeg liker Remission og Leviathan ganske godt, men etter de har det bare blitt tull og tøys. Du var jo kvikk og hyggelig en. Å kalle Crack the Skye tull og tøys må jo være årets musikalske skivebom... men skal til gjengjeld gi deg at jeg glemte Remission helt...den legger seg inn foran Blood Mountain. Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Liker remission best, mest sludge av alle de har. Etter det må det vel bli leviathan. The Hunter er også ålreit, syntes den er bedre en crack the skye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå