larnyl Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hei. Jeg går på VG1 Elektrofag og har tenkt til å ta VG2 Elenergi. Jeg lurer på om jeg bør ta påbygg før eller etter læretiden? Litt av problemet mitt er at jeg ikke vet om jeg skal bli ingeniør eller jobbe innen økonomi. Det er vel det som er mest aktuelt nå. Jeg er vel mest innstilt på å ta påbygg rett etter VG2 istede for å gå tilbake til skolen. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Ville nå anbefale å kjøre på med skole når du først er motivert for det, altså hvis du er 100% sikker på at du skal studere. Vanskelig å gå fra fastjobb til skole. Lenke til kommentar
Kral Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Kjør på med påbygg det er ganske normalt å ta det idag. jeg gjør det. Du kan heller gå tilbake om du vil etter påbygg. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hvis du er _veldig_ motivert vil jeg si ta skole. Gikk selv VG1 Elektro og VG2 Elenergi, og begynte på forkurs for ingeniør uten å være veldig motivert, og ble bare helt average karakterer, mens de som gikk i klassen min som hadde jobbet 4-6 år var kjempemotiverte Lenke til kommentar
larnyl Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Jeg hører alltid fra lærere at påbyggingsåret er så hardt. Er det virkelig så hardt som dem skal ha det til? Kjenner noen som har vært elever som mener det ikke er så hardt. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Det er egentlig ikke så hardt nei. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Påbygg er langt fra så ille som mange vil ha det til. Veldig mange studier er mye mer krevende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå