fsx v1.1 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hei har noen her hvert i arizona på den store fly kirkegården?? Vil vært digg og sette seg i et fly og fly avsted Lenke til kommentar
LemonNinja Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Av en eller annen grunn får jeg en følelse av at du liker fly, når jeg ser på tråden i signaturen din Tilbake til topic: Har hørt om det stedet. Ser utrolig kult ut. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Når jeg arbeidet som F-16 crew chief assistent i luftforsvaret, så satt vi mange ganger å diskuterte denne flyparken til USA. Jeg husker ikke nøyaktig tallene, men jeg tror det er noe slik som at USA alene har 55.000 jagerfly i oprativ bruk og ytterligere 120.000 dersom det skulle bli nødvendig. Det er jo faktisk så mange fly at det går utenfor min fatteevne. Norge har i dag 57 F-16 hvor kanskje rundt 35-40 er i oprativ bruk (Vedlikehold og phasing av flyene gjør at noe tid i hangar må påregnes. De regnes da ikke som oprativ) Endret 14. november 2011 av Mantoius Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Very cool indeed! Om jeg noen gang er i Nevada skal jeg definitivt stikke innom der. Må jo være mekka for å hjemme unna div. stash også. 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 En ting er sikkert, jeg kommer til og like meg der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå