Mladic Skrevet 13. november 2011 Rapporter Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Jeg bestilte en bukse fra www.topman.com på lørdag 5.november 2011, og det stod at jeg ville få varen senest fredagen 11. november 2011. Jeg har ennå ikke fått den, og lurte på om noen har erfaringer med leveransetidene og om de er presise med leveringene. Kommer varen i postkassen eller må jeg dra bort til et postkontor for å hente varen der? Endret 13. november 2011 av Eksboks Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. november 2011 Rapporter Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Har handlet fra Topman tre ganger, og ved to tilfeller har jeg opplevd å få en mail flere dager etter ordren ble lagt inn med beskjed om at varen jeg hadde bestilt dessverre var utsolgt. De gangene jeg faktisk har fått varene jeg har bestilt har det tatt litt tid, lengre enn hva de forutså. Alle mine pakker fra Topman har kommet på postkontoret. Edit: Typo. Endret 13. november 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 13. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Har handlet fra Topman tre ganger, og ved to tilfeller har jeg opplevd å få en mail flere dager etter ordren ble lagt inn med beskjed om at varen jeg hadde bestilt dessverre var utsolgt. De gangene jeg faktisk har fått varene jeg har bestilt har det tatt litt tid, lengre enn hva de forutså. Alle mine pakker fra Topman har kommet på postkontoret. Edit: Typo. Hvordan tracker man varen? Har fått et nummer, men det det står ikke hvor jeg skal skrive nummeret inn. Når jeg trykker på nummeret kommer jeg til en "Page not found". Det kan hende varen min har blitt utsolgt, men jeg har jo betalt for den. Isåfall får jeg pengene tilbake? Edit: På bestillingsstatusen står det: "Your order has been dispatched from our warehouse." Betyr det ikke at jeg kommer til å få varen? Endret 13. november 2011 av Eksboks Lenke til kommentar
kynne Skrevet 13. november 2011 Rapporter Del Skrevet 13. november 2011 Dispatched betyr at den er sendt. Handlet du for over 200NOK? Kan hende den ligger hos tollen Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 13. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2011 Dispatched betyr at den er sendt. Handlet du for over 200NOK? Kan hende den ligger hos tollen Handlet for 236 kroner. Har handlet for over 200 kr før og likevel ble den ikke stoppet hos tollen. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 13. november 2011 Rapporter Del Skrevet 13. november 2011 Er ikke alltid man slipper unna. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 13. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2011 Er ikke alltid man slipper unna. Får jeg beskjed om at den sitter på tollen, hvis den sitter der? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 13. november 2011 Rapporter Del Skrevet 13. november 2011 Skriv inn nummeret hos postens sporingssystem. Det ligger på forsiden hos posten.no Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 13. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2011 Skriv inn nummeret hos postens sporingssystem. Det ligger på forsiden hos posten.no Funket ikke Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. november 2011 Rapporter Del Skrevet 13. november 2011 Da er det ikke verre enn å smøre seg litt med tålmodighet. Hvis det kreves penger av deg (moms) blir det gjort når du henter pakken, så det burde ikke skape store forsinkelser. Jeg har bestilt for 208kr (fra ASOS) og måtte betale moms. Noen ganger slipper man unna, men ikke alltid. Derfor kjøper jeg gjerne flere ting når jeg først handler fra Topman, i tillegg til at jeg fortoller det selv slik at jeg slipper gebyret. Det fungerer dog kun om verdien på pakken er under 1000kr. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 13. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2011 Da er det ikke verre enn å smøre seg litt med tålmodighet. Hvis det kreves penger av deg (moms) blir det gjort når du henter pakken, så det burde ikke skape store forsinkelser. Jeg har bestilt for 208kr (fra ASOS) og måtte betale moms. Noen ganger slipper man unna, men ikke alltid. Derfor kjøper jeg gjerne flere ting når jeg først handler fra Topman, i tillegg til at jeg fortoller det selv slik at jeg slipper gebyret. Det fungerer dog kun om verdien på pakken er under 1000kr. Hvor mange dager tok det fra da du fikk melding, om at varen har blitt sendt fra varehuset, til at du får varen? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. november 2011 Rapporter Del Skrevet 13. november 2011 Husker ikke, dessverre. Lenke til kommentar
Technokongen Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Har det samme problemet selv. Bestilte bukse og sko på topman for snart 2 uker siden. Det sto at varen senest skulle være hos meg 17.august, og har enda ikke fått den:( Hvordan gikk det med deg? Lenke til kommentar
Technokongen Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Jeg bestilte en bukse fra www.topman.com på lørdag 5.november 2011, og det stod at jeg ville få varen senest fredagen 11. november 2011. Jeg har ennå ikke fått den, og lurte på om noen har erfaringer med leveransetidene og om de er presise med leveringene. Kommer varen i postkassen eller må jeg dra bort til et postkontor for å hente varen der? Hvor lang tid tok det før du fikk varen, og var den havnet i tollen?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå