Oaf Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hei Jeg kjøpte Battlefield 3 i god tro om at min 3 år gamle bærbare HP(dv7-1195eo) skulle skulle klare jobben. Men til min store skuffelse hakker spillet. Jeg lurer derfor på om det er mulig å kjøpe nytt skjermkort og bytte ut det gamle, evt om min bærbare hp i steinalderen når det gjelder battlefield 3. Håper det er noen der ute som kan hjelpe. tror det er nvidia 9600M GT som er i maskinen På forhånd takk. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) på bærbare er skjermkortet svært dypt integrert med resten av maskinen, og er dermed (hvis i det hele tatt mulig) ikke økonomisk å bytte. ny maskin blir løsningen. Endret 13. november 2011 av SirAmp Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 selg pcen på finn og kjøp ny Lenke til kommentar
Oaf Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 takker, det var det jeg fryktet. Så var det bare å få overtalt fruen, ingen lett prosess. Men Jul er rett rundt hjørnet så hvem vet, kanskje nissen fikser noe. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Du burde se på noe rimelig kraftig i så fall: ASUS G54SX for eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå