Andreassen96 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 hei, jeg har mistet bakgrunnsbildet på pcn. det er win7 home edition. det er bare en svart bakgrunn, og det nytter ikke når jeg skifter bilde, og det skjer ikke noe når man skifter vindusfarge heller. er det noen som tips om hva jeg kan gjøre ? når jeg logger av windows, kommer det et glimt av bildet. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 prøv å slette bildet i C:\Users\XXXX\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Themes Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Er ikke det et av midlene MS bruker hvis du har en uekte kopi av windows, endrer bakgrunnsbildet til helt sort? Lenke til kommentar
Andreassen96 Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 jo, men det er ekte vare ! fra produsenten av pcn ! Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Trøbbel med noe drivere? Lenke til kommentar
Andreassen96 Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 nei det kan jeg ikke tro, for det skulle ikke skje plutselig... Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Du kan også prøve å slette den andre filen i den mappa jeg viste. Den er skjult så du må aktivere visning av skjulte filer og mapper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå