vikingkylling Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg har undret litt over dette en stund, men er matlaging ikke et skill? Til sammen har jeg laget over 40 ting i Cooking Pot, men jeg har ennå til gode å se et eller annet skill bli bedre. Skal det være sånn? Det aller meste annet er jo i et skill, så hvorfor ikke cooking? Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hvis du trykker tab, og går inn på skills får du en full liste over skills (stjernetegnene). Vil anta at cooking ikke er en skill siden det er så lite bruk for det, og å plukke perks i cooking bare ville blitt waste. Egentlig glad for at man kan koke alt "off the bat" Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Er fullt klar over de stjernetegnene, men regnet med cooking var med i Alchemy eller noe sånt? Alchemy er jo for å lage potions og alt det der, og strengt tatt er matlaging bare en annen vri på det. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Cooking er ikke en skill. Det er strengt tatt også relativt ubrukelig, ettersom den beste maten er dårligere enn den laveste health-potionen. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hadde vært bra å ha hvis ikke spillet hadde health regen :/ Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Dersom spillet ikke hadde hatt health regen hadde nok mat vært viktigere i den form av at alle monner drar som det så fint heter. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Har Skyrim health regen? Heh, etter 19 timer og 36 minutter har jeg ennå ikke lagt merke til det. Min "health regen" er en healing spell, potions om jeg trenger det og mat i reserve. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Er health regen, noen ganger "normal", som vil si sakte over tid. Mens andre ganger (tror dette gjelder quester som skal holde ett vist tempo) skyter den i været etter kamp er over. Gir ikke mat buff lengre? Mener å huske det var det tidligere spill. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Mat gjør litt av hvert. Noe gir health, noe gir power, not gir stamina og så videre. Mener du kan få diverse resistances også fra mat, og sikkert mye mer. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Det er jo regen i de fleste RPGer om dagen... Men i Skyrim er det en veldig treg health regen, noe jeg vil anta at man tok med for å belønne spillere som er forsiktig og tar sin tid for å fullføre dungeons, der det motsatte vil koste deg en del mana og health. Også for cooking synes jeg at det er litt rart at det ikke er tatt inn i alchemy, men det er bedre at du kan alt fra før enn at du må levele opp en skill et minimum kommer til å bruke uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå