Gå til innhold

Er eminem død?

Nikkor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ahh håper han er det slipper vi han i alle fall.

tviler på at han er død. han skulle vært død mange mange ganger hadde det gått etter tabloid-bladene og andre sladre-kilder... :)

ja vet , men det hadde ikke jort meg noe om han har vært død. Er ikke hans største fan akkurat , men han har noen kule sanger da , som Stan.

Lenke til kommentar
la oss håpe det! *be om at en meteoritt treffer westside l.a og utrydder samtlige rappere* :woot:

kan ikke være mer enig! :grumpy:
Nå må dere passe kjeftene deres! :evil: Forsiktig nå gutter. Dere lever farlig :evil::grumpy:

jeg også vil leve farlig

Håper Eminem er død!!

Ååååååhhhhh der føltes godt. Adrenalinet rushet gjennom kroppen min som aldri før. Det var så deilig at jeg må gjøre det igjen: død over rap!

Ååååååhhhhh, jevligt godt. Jeg oppfordrer dere andre til å prøve også

Lenke til kommentar
la oss håpe det! *be om at en meteoritt treffer westside l.a og utrydder samtlige rappere* :woot:

kan ikke være mer enig! :grumpy:
Nå må dere passe kjeftene deres! :evil: Forsiktig nå gutter. Dere lever farlig :evil::grumpy:

/me føler på seg at snøhunden er på killing-spree! :)

La oss nå vær så snill ikke begynne på dette med musikk igjen. Er det noe som får meg til å klikker er når folk slenger dritt om musikk stil til andre og spesielt hip hop. Anyways god night folks :wink:

Btw snakket ikke om eminem her. Men hip hop generelt.

Lenke til kommentar

Øhh, Jeg slenger ikke dritt om musikken hip hop/rap, men at jeg ikke liker han marshall mathers/eminem/slim shady duden!

Jeg likte musikken før, har faktisk 2 cd'er av han så.... :grumpy:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...