Nikkor Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Så noen skrev det på "solfaktor" på tv'en idag. Sikkert bare en som tullet, men lurer likevell. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 jeg håper da indelig det! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Neppe. De bare kødder med deg. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Skjønte det nå Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 la oss håpe det! *be om at en meteoritt treffer westside l.a og utrydder samtlige rappere* Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Enda en som påstår han er dau? god damn, når slutter de??? *be om at en meteoritt treffer westside l.a og utrydder samtlige rappere* kan ikke være mer enig! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 ahh håper han er det slipper vi han i alle fall. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 ahh håper han er det slipper vi han i alle fall. tviler på at han er død. han skulle vært død mange mange ganger hadde det gått etter tabloid-bladene og andre sladre-kilder... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 ahh håper han er det slipper vi han i alle fall. tviler på at han er død. han skulle vært død mange mange ganger hadde det gått etter tabloid-bladene og andre sladre-kilder... ja vet , men det hadde ikke jort meg noe om han har vært død. Er ikke hans største fan akkurat , men han har noen kule sanger da , som Stan. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 la oss håpe det! *be om at en meteoritt treffer westside l.a og utrydder samtlige rappere* kan ikke være mer enig! Nå må dere passe kjeftene deres! Forsiktig nå gutter. Dere lever farlig Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 la oss håpe det! *be om at en meteoritt treffer westside l.a og utrydder samtlige rappere* kan ikke være mer enig! Nå må dere passe kjeftene deres! Forsiktig nå gutter. Dere lever farlig /me føler på seg at snøhunden er på killing-spree! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 la oss håpe det! *be om at en meteoritt treffer westside l.a og utrydder samtlige rappere* kan ikke være mer enig! Nå må dere passe kjeftene deres! Forsiktig nå gutter. Dere lever farlig jeg også vil leve farlig Håper Eminem er død!! Ååååååhhhhh der føltes godt. Adrenalinet rushet gjennom kroppen min som aldri før. Det var så deilig at jeg må gjøre det igjen: død over rap! Ååååååhhhhh, jevligt godt. Jeg oppfordrer dere andre til å prøve også Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 la oss håpe det! *be om at en meteoritt treffer westside l.a og utrydder samtlige rappere* kan ikke være mer enig! Nå må dere passe kjeftene deres! Forsiktig nå gutter. Dere lever farlig /me føler på seg at snøhunden er på killing-spree! La oss nå vær så snill ikke begynne på dette med musikk igjen. Er det noe som får meg til å klikker er når folk slenger dritt om musikk stil til andre og spesielt hip hop. Anyways god night folks :wink: Btw snakket ikke om eminem her. Men hip hop generelt. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 la oss håpe det! *be om at en meteoritt treffer westside l.a og utrydder samtlige rappere* Godta at folk har forskjellige musikksmak..tøs. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Nå må dere passe kjeftene deres! Forsiktig nå gutter. Dere lever farlig Øhh, Jeg slenger ikke dritt om musikken hip hop/rap, men at jeg ikke liker han marshall mathers/eminem/slim shady duden! Jeg likte musikken før, har faktisk 2 cd'er av han så.... Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 la oss håpe det! *be om at en meteoritt treffer westside l.a og utrydder samtlige rappere* Godta at folk har forskjellige musikksmak..tøs. og du skjønner ikke en spøk nei Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 altså.. ta en spøk da!!! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Hvorfor vil dere ha han dø da? Lenke til kommentar
adawen Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg har en SNIKENDE mistanke om at media hadde gått helt bananas om Eminem hadde daua. Hva er det med folk som hører på sladder? Dessuten, ikke noe galt å si om Eminem, han sier iallefall hva han mener om ting.. *respect* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg