Ozelot Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Fikk mail om at jeg måtte oppdatere gmailen min med denne adressen linket til. Ja jeg vet at den ikke er ekte, men hvordan kan det være rett domene i adressefeltet når siden ser slik ut? Linky! Og er dette noe Google vil plukke opp og ordne, om jeg tipser de om de? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 I smell å fish Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Simpelt, kan hvem som helst med litt egenskaper gjøre. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Hvem var den til? Simpelt, kan hvem som helst med litt egenskaper gjøre. Har ikke "egenskaper" når det gjelder sånt, så ante ikk at slikt var mulig Endret 13. november 2011 av Ozelot Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Har ikke "egenskaper" når det gjelder sånt, så ante ikk at slikt var mulig Ok. Men kan uansett være lurt å kontakte Google om det, for når den er falsk skal du, hvertfall på Gmail, ha fått opp en liten beskjed der hvor eposten står om at den kan være falsk. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Jeg fikk ikke opp en slik melding, men det kan være fordi det var sendt fra en helt vanlig mail, og ikke noe automatisk mail Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå