Bleach Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hvis man vil fokusere på sneak og bue antar jeg det er best å fokusere på utholdenhet og ikke helse, ettersom man i teorien ikke skal bli særlig slått på? Jeg har brukt litt poeng på helse nå i starten for å få et minimum av overlevelsesmulighet. Men hvor stor bør fordelingen mellom helse og utholdenhet være? Fokusert mest på helse eg, siden å onehite med backstab å sniping med bue ikkje bruker så veldig mye stamina. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Det er det som er litt rart med systemer Bethesda valgte her. Som tyv trenger man verken mackica eller stamina, så man ender opp med mer health enn en nærkamps-karakter. Jeg valgte i hvert fall health hver eneste level. Lenke til kommentar
Bleach Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 wow :o, det skal eg huske! Kom gjerne med fler tips Krosis mask e kjekk å ha. (http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Krosis_%28Mask%29) Beste headen eg har funne til no isåfall. Bossen kan være litt tricky men =) 1 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Nå er det greit med en del stamina når man sneaker med bue da. Og muligheten for å løpe sin vei. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Vil heller ha mer health, for å si det sånn. Synes jeg kan løpe mer enn langt nok med 100 stamina. Lenke til kommentar
Dasch Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Har tatt 80 / 20 % Health og Stamina, og er nesten helt uslåelig. Dette er da på en sneak class med archery og one-handed. Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Hva slags profession bruker dere som thies/assassin (alchemy, enchanting, blacksmith etc)? Lenke til kommentar
Dasch Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Hva slags profession bruker dere som thies/assassin (alchemy, enchanting, blacksmith etc)? Kjører Smithing og Enchanting. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Ja, smithing og enchanting er kjempebra. Jeg enchantet et sett med armor med +25% Smithing, og hadde på meg dette da jeg slipte min Daedric Bow. Den fikk 296 damage. Endret 19. november 2011 av Skurupu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå