Camlon Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Men du stortrves tilsynelatende her på dette forumet Joda, men jeg liker ikke å debatere slik med venner. Med venner foretrekker jeg at de fleste er noe enig med meg. Venner som ikke sier sin mening er vel kanskje ikke så gode venner. Noe annet er at en god venn står opp for deg når du virkelig trenger det, men da er kanskje ikke (u)enighet det viktigste. Skulle jeg valgt et annet land å bo i, måtte det blitt Danmark. Dansker er heller ikke så selvgode som nordmenn og de har en mer avslappet livsførsel. Jeg tror hvis du ønsker å bo der, så bør jeg holde meg langt unna. :!: Det sies at man får høre sannheten av barn og fulle folk. Min erfaring med utlendinger er også at danske flatbønder sier det de mener til oss fjellaper. Jeg har litt problemer med å forstå hva du prøver å si. Er det en ny taktikk, å si dine meniger skjult, sånn at folk som meg ikke forstår hva du mener? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Nå har du bodd så lenge på New Zealand at du har mistet kontakt med norsk hverdag, men nå lurer jeg også på om du ikke forstår norsk lenger Endret 5. desember 2011 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Kubin Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Stemmer dette? Forholdet mellom sjefslønn og gjennomsnittlig arbeidstagerlønn i USA er 475 : 1 ? Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Det er godt mulig at den er korrekt, men det drives isåfall av noen få CEO-er med vanvittige lønninger i USA. F.eks. CEOen i Wallmart tjener 38 millioner dollar, men Wallmart har hele 421000 mllioner dollar i inntekter. Det er viktig å få riktig person for jobben, selv om det koster mye penger. Payscale har selvrapportering, så de aller rikeste vil trolig ikke rapportere inntekten sin. Og der er forholdene. Australia: 3.5 UK: 3.5 Canada: 4 US: 5 Tyskland: 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå