Gå til innhold

Har jeg for dårlig pc for Skyrim?

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Jeg klarer ikke og kjøre skyrim på noe mer en medium/high og selv da lagger det i blandt, men jeg har jo ikke akuratt en dårlig PC?

Spec:

CPU: Intel 2500k

GPU: Nvidia gtx 570

Ram: 8gb

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Reinstaller PCen din, du har for mye skit på den. Kjører selv Skyrim med alle settings på high på en Radeon 4850 med en gammel dual core prosessor og 3 gb ram. Og jeg er veldig obs på etterslep og liknende men har nesten null av det

Mener du kjøre en fresh install av Windows? :p

Lenke til kommentar

Reinstaller PCen din, du har for mye skit på den. Kjører selv Skyrim med alle settings på high på en Radeon 4850 med en gammel dual core prosessor og 3 gb ram. Og jeg er veldig obs på etterslep og liknende men har nesten null av det

Mener du kjøre en fresh install av Windows? :p

Hell yeah! En Radeon 4850 scorer vel rundt en 13000 points i 3dmark vantage (optimistisk). Din PC bør score rundt 23000

Ett eller annet sted er noe hakkende galt når min kjører Skyrim bedre enn din.

Endret av GBBerg
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Hmm, jeg kjører de fleste andre spill på high. Crysis, BF3 osv osv..

Har nyeste BF3 driverne til skjermkortet. Kan det være at de må patche det?

Edit: Kan være Windowsen ja, men har da ikke mye skjit på pcen. Har 600gb ledig av 916.

Endret av Slettet-1nDPpQXNWW
Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke og kjøre skyrim på noe mer en medium/high og selv da lagger det i blandt, men jeg har jo ikke akuratt en dårlig PC?

Spec:

CPU: Intel 2500k

GPU: Nvidia gtx 570

Ram: 8gb

Har du kommet ut av start-området og ut i det store verden? Mange har problemer med framerates i begynnelsen av spillet, så løsner det når du er ferdig med den scriptede delen.

Lenke til kommentar

Hmm, jeg kjører de fleste andre spill på high. Crysis, BF3 osv osv..

Har nyeste BF3 driverne til skjermkortet. Kan det være at de må patche det?

Edit: Kan være Windowsen ja, men har da ikke mye skjit på pcen. Har 600gb ledig av 916.

Tror ikke de tenker på at du har mye ledig plass på pcen din.

Men heller at det er mye ulumskheter som går i bakgrunnen og eter opp prosessorkraften din o.l.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Jeg har ikke kommet meg bort fra den vognen siden det lagget så jævlig. Kan prøve og gå gjennom det og se hva som skjer. :)

Aha, kanskje lurt og skru av nån program før jeg spiller da..

Lenke til kommentar

Jeg har ikke kommet meg bort fra den vognen siden det lagget så jævlig. Kan prøve og gå gjennom det og se hva som skjer. :)

Aha, kanskje lurt og skru av nån program før jeg spiller da..

Sett det på low, kom deg gjennom den første delen, og helt ut i den frie verdenen, så spretter nok FPS'n opp til 60.

At du har mye som kjører i bakgrunnen påvirker minnet (og at harddisken leser mer) mer enn selve FPS'n.

Lenke til kommentar

Kan hende du er en av oss som tror at det lagger, men egentlig så lagger det ikke fordi vi er vant med høy fps :p

Jeg har nesten samme specs som deg, men et AMD 5870 istedetfor, og jeg kjører alt på medium @ 1920x1080 og det er såvidt at det ikke lagger.

Jeg er typen som merker den aller minste lag \ latency med en gang. Kan fint sitte å si at det lagger som faen mens andre syntes det går helt glatt og ikke merker noe som helst.

Som sagt, kjører alt på high med en radeon 4850. Skal nevnes at jeg kjører DX9 siden 11 ikke er tilgjenglig og lavere oppløsning enn deg (Hva faen skal du med 1920x1080? Er ikke høyere oppløsning som gjør grafikken i skyrim bra!! Prøv på maks instillinger og lavere oppløsning og se hva som skjer!)

Lenke til kommentar

Jeg er typen som merker den aller minste lag \ latency med en gang. Kan fint sitte å si at det lagger som faen mens andre syntes det går helt glatt og ikke merker noe som helst.

Som sagt, kjører alt på high med en radeon 4850. Skal nevnes at jeg kjører DX9 siden 11 ikke er tilgjenglig og lavere oppløsning enn deg (Hva faen skal du med 1920x1080? Er ikke høyere oppløsning som gjør grafikken i skyrim bra!! Prøv på maks instillinger og lavere oppløsning og se hva som skjer!)

haha, velger lett 1920x1080 med settings på medium enn 1280x1024 med high.

Du får et bedre perspektiv ved høy oppløsing, og oppløsning har en god del å si (med mindre du har knøttliten skjerm, da kan det hende at 800x600 og 1080p ser helt likt ut)

Endret av baguett
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...