Gjest medlem-82119 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Kjenenr ikke så mye til altibox, men ser at de ihvertfall har testet to her: http://www.dinside.no/856722/altibox-to-hd-pvr-bokser-testet ADB 5812 mot Motorola VIP 1963. Motorola vant, tilsynelatende pga mindre støy. Motorolaen manglet display på dekoderen. Hva er deres erfaringer med disse eller andre altibox dekodere? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Kjenenr ikke så mye til altibox, men ser at de ihvertfall har testet to her: http://www.dinside.no/856722/altibox-to-hd-pvr-bokser-testet ADB 5812 mot Motorola VIP 1963. Motorola vant, tilsynelatende pga mindre støy. Motorolaen manglet display på dekoderen. Hva er deres erfaringer med disse eller andre altibox dekodere? Har selv 1963 dekoderen (dog fra ngt) og denne oppleves som rask og stillegåedne for min del, har til nå ikke opplevt noe problemer med denne. Eneste jeg syns er en smule dårlig er fjernkontrollen, men dette kan man lett gjøre om på ved å kjøpe en Harmony eller lignende. ADB boksen kjenner jeg ikke til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg har ADB5812-dekodere og opplever de som stabile, menyene er oversiktlige og jeg merker ingenting til den støyen som Dinside bemerker. Det er mulig de har oppgradert firmwaren og fikset viftestyringen, det vet jeg ikke, men mine er helt stille. Det eneste aberet med de er at det ikke finnes koder til Slingbox for de så du må enten manuelt lære slingboxen signalene. Jeg har ikke sett etter oppdateringer for dette på slingbox på ca 1 mnd, så det kan være at noen har irritert seg kraftig nok og laget en fil for det. Jeg er utrolig glad for at CD endelig er ute av huset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå