Techster Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Tittelen sier det meste egentlig. jeg setter opp en HTTPListener med prefix http://<datamaskinnavn>/, men andre maskiner på samme nettverket får ikke svar fra den. det er kontakt andre veier mellom disse maskinene. har lest dokumentasjonen fra microsoft på HTTPListener, men finner ikke jeg skal ha gjort noe direkte feil. Lenke til kommentar
Techster Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 nevermind. Windows-brannmur er nå slått av. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Men kanskje dette er av interesse? Enda en artikkel om dette. Edit: kanskje skrive i posten at det er snakk om å legge til unntak for applikasjonen i Windows Firewall. Endret 14. november 2011 av GeirGrusom Lenke til kommentar
Techster Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 Men kanskje dette er av interesse? Enda en artikkel om dette. Edit: kanskje skrive i posten at det er snakk om å legge til unntak for applikasjonen i Windows Firewall. Det viste seg å handle om Win. Firewall ja, men det visste jeg ikke på dette tidspunktet fordi jeg trodde jeg åpnet porten i startprosedyren i programmet, men et eller annet fungerte ikke. Brannmur-klassen jeg har skrevet er skrevet med utgangspunkt i den første linken du postet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå