g0b Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 hver gang jeg skrur av pcen får jeg feil meldingen "Winnet.exe failed to initialize because windows is shutting down" (eller noe) pcen låser seg også noen ganger når jeg spiller cs, jeg har hatt blaster viruset men har slettet det etter anvisninger fra effekt.no jeg har også installert patchen som skal tette sikkerthetshullet blaster bruker.. det jeg lurer på er om det går ann å reparere winnet.exe og om hva som kan være grunnen til at pcen klikker i cs, kan det være blaster som har skylden? på forhånd takk PS: jeg bruker windows 2000 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Etter hva jeg har hørt er winnet.exe en spybot. Skaff deg AdAware og fjern den Lenke til kommentar
wil Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 ja, det er noe bugs ja. legger seg inn når man installerer Imesh veit jeg. tar 100 % av cpu`en din å greier, lager bare bugs å kvalm. fjern shiten. Lenke til kommentar
g0b Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 hmm.. adaware funka bra.. fant jævlig mange filer som måtte vekk, takk for hjelpen ingen feilmeldigner om winnet nå har ikke hatt problemer med cs nå heller kan hende det er tilfeldig men jeg håper på det beste det stemmer at jeg hadde installert imesh.. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 bruk windows utforskeren og fjern hele mappa som winnet lå i, ligger her: c:programfilercommoname let også litt lenger ned og i c:program files etter mappen gtm, som inne holder gator, så slipper du den også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå