TheNarsissist Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hei, jeg skal bestille et par treningssko og noe annet utstyr fra en nettbutikk fra USA. Det jeg lurer på er hvordan det blir med momsen, trekker nettbutikken det automatisk, må jeg betale det når jeg henter pakken eller får jeg regning fra tollen? Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Her er en importkalkulator. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Er ikke det jeg lurer på, har allrede regnet ut med den. Det jeg lurer på er HVOR jeg betaler mva avgiften. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Du må betale det på posten, hvis det kommer med dem. Hvis det kommer med noen andre, så får du pakken på døra, og du får regning i etterkant. 1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Tusen takk, da var den saken biff. Fins vel ingen måte å ungå mva vel? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Egentlig ikke så lenge det er fra en nettbutikk Privatpersoner er en annen ting, da det er vanskligre å kontrollere, og de er ofte hyggeligre når det kommer til verdisetting. Endret 13. november 2011 av multisync Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Dersom sko regnes som klær, kommer det vel toll på det også gjør det ikke? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Sko er unntatt toll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå